یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

رونمایی از پوسترهای سری جدید «پیشتازان فضا»

فیلم پیشتازان فضا

سینماپرس: پوستر کاراکترهای بخش دوم از فصل اول مجموعه تلویزیونی «پیشتازان فضا» توسط سازندگان آن منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، «پیشتازان فضا» (Star Trek) یک مجموعه تلویزیونی علمی - تخیلی است که نخستین بار در دهه ۱۹۶۰ میلادی پخش شد و تاکنون بر پایه مجموعه اولیه، فیلم ها و سریال های متعددی تولید شده است. آخرین سری این مجموعه، «پیشتازان فضا: کشف» (Star Trek: Discovery) نام دارد که اپیزودهای ۱۰ - ۱۵ آن از روز هفتم ژانویه ۲۰۱۸ پخش می شود.

با نزدیک شدن به شروع پخش قسمت دوم از فصل اول سریال پرمخاطب و خاطره‌انگیز "پیشتازان فضا" جدیدترین مجموعه پوستر این اثر توسط کمپانی نتفلیکس منتشر شد. این سریال یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال پر بیننده‌ترین آثار تلویزیونی جهان است که در ایران نیز همواره مخاطبان خاص خود را داشته است.

پیشتازان فضا

مجموعه سریالی "پیشتازان فضا: کشف" به کارگردانی مشترک "برایان فولر" و "آلکس کورتزمن" به زودی آماده پخش خواهد شد.

"جیسون ایساک" بازیگر مطرح هالیوود در این سریال در نقش کاپتان لورکا ظاهر شده است. همچنین داگ جونز، شازاد لطیف، میشل یئو، آنتونی ریپ و مالک پانچولی از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیشتازان فضا

هنوز داستان اصلی این سری از پیشتازان فضا اعلام نشده، اما به گفته بسیاری از بازیگران این مجموعه، این اثر ادامه‌ای تازه و متفاوت بر سری مجموعه‌های پیشتازان فضا خواهد بود.

پیشتازان فضا

فیلمبرداری این مجموعه در تورنتو کانادا انجام شده و مراحل ساخت آن در امریکا صورت خواهد پذیرفت. این مجموعه که قرار بود از پاییز ۲۰۱۷ از شبکه سب‌بی‌اس روی آنتن برود از ژانویه سال آینده پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.