سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

کارگردانی که فیلم ها را غیرقانونی تماشا می کند

پل تامس اندرسن

سینماپرس: یک کارگردان و تهیه کننده امریکایی در گفتگویی اذعان کرده برای استفاده و تماشای آثار و محصولات قرار داده شده روی سرویس نتفلیکس شخصا پولی پرداخت نکرده و از اکانت دوستش استفاده می کند.

به گزارش سینماپرس، احتمالاً کسی نمی‌تواند مثل پل تامس اندرسن، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده امریکایی فیلم بسازد اما این کارگردان برجسته فیلم‌های «جامه شبح» و «خون به‌پا خواهد شد» هم مثل خیلی‌ها از پایگاه‌های پخش مجازی و آنلاین آثار سینمایی و تلویزیونی بهره می‌برد. پل تامس اندرسن در گفت‌وگویی با «پلی‌لیست» اعتراف کرده که هرگز پولی برای حتی یک روز اشتراک در نتفلیکس پرداخت نکرده است؛ و او هم مثل خیلی‌های دیگر از رمز عبور دوستش استفاده می‌کند. اندرسن می‌گوید: «من به این خاطر از نتفلیکس خوشم می‌آید که هرگز در زندگی‌ام پولی برای آن پرداخت نکرده‌ام و فقط حساب کاربری و رمز عبور کسی را در اختیار دارم. نتفلیکس رایگان است! این فوق‌العاده است… این‌جاست که این سؤال برایم مطرح می‌شود که آن‌ها چه‌طور از پس هزینه‌های پخش این فیلم‌های گران‌قیمت برمی‌آیند؟ من حتی یک بار هم پولی به آن‌ها ندادم.»

اندرسن سال‌هاست یکی از طرفداران فیلم‌برداری روی فیلم‌های سلولویید و نمایش فیلم‌ها در سالن‌های سینما است و همین موضوع او را به یکی از مخالفان این شبکه‌ها و پایگاه‌های پخش مجازی بدل می‌کند؛ و در گروهی قرار می‌دهد که شامل کریستوفر نولان و کوئنتین تارانتینو هم می‌شود. البته اندرسن مخالفتی با نتفلیکس ندارد ولی سینما و پرده نقره‌ای را ترجیح می‌دهد؛ و در ضمن می‌گوید که با وجود استفاده از رمز عبور دوستش، نتفلیکس محتوای چندان جالبی برای او ندارد.

جدیدترین فیلم اندرسن با نام «جامه شبح» دست‌کم از نگاه گروهی از منتقدان یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۱۷ ارزیابی شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.