پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

آخرین خبرها از سریال های «شبکه» و «۸۷ متر»+عکس

سریال شبکه

سینماپرس: مجموعه های تلویزیونی «» به کارگردانی کیانوش عیاری و «شبکه» ساخته احمد معظمی در مرحله فیلمبرداری قرار دارند. تدوین مجموعه «۸۷ متر» نیز همزمان با ضبط آن در حال انجام است.

به گزارش سینماپرس، ساناز سعیدی و ایرج نوذری به تازگی به سریال «شبکه» اضافه شدند. گروه تولید سریال «شبکه» هم اکنون در منطقه یوسف آباد مشغول تصویربرداری هستند و قریب به ۳۰ درصد از تصویربرداری سپری شده است.

شبکه در چند فصل تولید خواهد شد که فصل اول آن «سارقان روح» نام دارد و در ۱۵ قسمت با محوریت امنیت نرم و آسیب های اجتماعی در حال ساخت است. نابودی و به قهقهرا کشیده شدن شخصیت های داستان پرده از رازهایی برمیدارد که در نتیجه آن برای اولین بار در این سال ها به وقایعی اشاره می شود که پیش از این در مجموعه های تلویزیونی ندیده ایم. همگی اتفاقات این مجموعه برگرفته از پرونده های واقعی است.

از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزونی به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی  احمد معظمی می توان به دانیال حکیمی، محمود  پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی و کمند امیرسلیمانی اشاره کرد.

عوامل  «۸۷ متر» به گرجستان می روند

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی ۸۷ متر به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن اصلی منزل در حوالی خیابان نیلوفر تهران ادامه دارد.
 تاکنون  ۲۰ درصد تولید مجموعه تلویزیونی ۸۷ متر به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری انجام شده است و تدوین نیز همزمان توسط پرستو جنیدی و زیرنظر مستقیم کیانوش عیاری در حال انجام است.

در این سریال بازیگرانی مانند علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی بعنوان خانواده پوردَوَرانی و مهران رجبی، شهین تسلیمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی به عنواه خانواده خلیلی ایفای نقش می کنند.  

مجموعه تلویزیونی ۸۷ متر  کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت۴۵ دقیقه ای دردست تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.