دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

برندگان جوایز حلقه منتقدان لندن

فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری»

سینماپرس: در سی و هشتمین مراسم اهدای جوایز حلقه منتقدان فیلم لندن(London Critics' Circle)، فیلم سینمایی «سه بیلبورد خارج از ایبینگ، میزوری» برنده عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ گردید.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیود ریپورتر، فیلم «سه بیلبورد خارج از ایبینگ، میزوری» به کارگردانی «مارتین مک‌دونا» که در جوایز اسکار ۲۰۱۸ در هفت شاخه از جمله بهترین فیلم نامزد کسب جایزه است، از سوی حلقه منتقدین فیلم لندن به عنوان برترین فیلم سال ۲۰۱۷ انتخاب شد.

«سه بیلبورد...» با بازی «فرانسس مک‌دورمان»، «وودی هَرلستون» و «سم راکوِل» در جوایز گلدن گلوب نیز توانست در نهایت چهار جایزه شامل بهترین فیلم، فیلمنامه، بازیگر نقش زن درام و نقش مکمل مرد را کسب کند و در جوایز انجمن بازیگران آمریکا نیز سه جایزه شامل بهترین تیم بازیگری را به خود اختصاص داد.

«تیموثی شَلِمِی» برای بازی در فیلم «مرا به نامت صدا بزن» بهترین بازیگر سال از سوی منتقدین لندن انتخاب شد، جایزه بهترین کارگردانی سال به «شان بیکر» برای ساخت فیلم «پروژه فلوریدا» رسید و «دانکرک» ساخته «کریستفوفر نولان» نیز عنوان بهترین فیلم بریتانیایی سال را به خود اختصاص داد.

«من سیاه تو نیستم» به کارگردانی «رائول پک» عنوان بهترین مستند سال را از آن خود کرد و «او» به کارگردانی «پل ورهوفن» از فرانسه نیز بهترین فیلم خارجی سال ۲۰۱۷ نام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.