یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

احتمال حضور مصطفی زمانی در سریال «موسی(ع)»

مصطفی زمانی

سینماپرس: جمال شورجه درباره انتخاب بازیگران سریال «موسی(ع)» اظهار کرد: هنوز بازیگری را به طور قطع انتخاب نکرده ایم و تنها بازیگری که احتمال حضورش در این سریال وجود دارد، مصطفی زمانی است.

به گزارش سینماپرس، پس از کش و قوس‌های فراوان به نظر می‌رسد سریال «موسی (ع) » قرار است ساخته شود در همین زمینه جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون، در خصوص ساخت سریال «موسی (ع) » گفت: سریال تلویزیونی «موسی (ع) » سریالی پرخرج و هزینه بر است که تا امروز نتوانستیم مراحل تولید آن را آغاز کنیم؛ اما با توجه به قولی که تلویزیون داده، قرار است از سال ۹۷ کار را کلید بزنیم.

وی درباره انتخاب بازیگران این سریال اظهار کرد: هنوز بازیگری را به طور قطع انتخاب نکرده ایم و تنها بازیگری که احتمال حضورش در این سریال وجود دارد، مصطفی زمانی است؛ چون بخشی از فیلم به دوران حضرت یوسف (ع) مربوط می‌شود و امیدواریم بتوانیم از حضور این بازیگر بهره ببریم.

شورجه در خصوص دکور این سریال خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ درصد از کار، در همان دکور سریال «یوسف پیامبر» تصویربرداری می‌شود؛ اما بخشی از دکور هم باید ساخته شود.

این کارگردان در پایان گفت: کار از جلوه‌های ویژه عظیمی هم برخوردار است و عظیم‌ترین اثری است که تا به حال تاریخ دنیا به خود دیده و خیلی فراتر از توان ماست؛ البته از لحاظ تکنیکی هم باید خود را بالا بکشیم و امیدواریم با تامین بودجه کافی بتوانیم کار را به خوبی تولید کنیم.

*باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.