یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵

پخش «تعبیر وارونه یک رؤیا» از شبکه آی‌فیلم

سریال «تعبیر وارونه یک رویا»

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رؤیا» به کارگردانی فریدون جیرانی از دوشنبه ۲۱ اسفند، روانه آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «تعبیر وارونه یک رؤیا» که مرداد و شهریور سال ۱۳۹۴ از شبکه یک سیما پخش شد، این بار برای مخاطبان آی‌فیلم در داخل کشور پخش می‌شود.
در این سریال می‌بینید: تعدادی از عوامل فریب‌خورده و جاسوسان خارجی در عملیاتی، یک دانشمند هسته‌ای ایران را به قصد انتقال به باکو برای بهره‌برداری‌های جاسوسی و تبلیغاتی می‌ربایند؛ اما به‌دلیل مجروح‌شدن این دانشمند، برنامه عملیات تغییر می‌کند و سرانجام با دستگیری و هلاکت جاسوسان، عملیات ناکام می‌ماند. از سویی با تدبیر نیروهای اطلاعاتی کشور، عوامل هدایت عملیات نیز فریب می‌خورند و…
امیر جعفری، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، الهام کردا، نگار عابدی، صالح میرزاآقایی، شیوا خسرومهر، فرزین صابونی، نیما نادری و ستاره حسینی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.
مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رؤیا»، پس از اتمام سریال «زیر پای مادر»، از دوشنبه ۲۱ اسفند، هرشب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۴ و ۱۲ روز بعد خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.