چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

ادامه پخش برنامه‌های نوروزی شبکه ۴ تا ۲۴ فروردین

آرم شبکه چهار سیما*

سینماپرس: پخش برنامه های نوروزی شبکه چهار سیما تا ۲۴ فروردین ادامه می‌یابد.

به گزارش سینماپرس، مخاطبان شبکه دانایی تا ۲۴ فروردین می توانند هر روز به تماشای ویژه برنامه های نوروزی شبکه چهار سیما از جمله نمایشخانه، سینمای ایران، گیشه و مستند چهار بنشینند.

بنا براین گزارش، «در مسیر تندباد»، «زندگی آقای دونیچ»، «اچ اچ هولمز»، «زندگی دیگر» نام چهار اثر نمایشی و مستندی است که در روز ۱۵ فروردین از شبکه دانایی پخش می شود.
«در مسیر تند باد» نام فیلم سینمایی است که در قالب برنامه سینمای ایران روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح پخش می شود.
این فیلم را جعفری‌جوزانی سال ۱۳۶۷ بر مبنای فیلمنامه خودش در ژانر حادثه‌ای جلو دوربین برد. در فیلم سینمایی ۱۱۶ دقیقه‌ای «در مسیر تندباد» عزت الله انتظامی، مجید مظفری، فردوس کاویانی، اصغر همت، شهلا ریاحی، فرزانه کابلی و ... نقش‌آفرینی کرده‌اند.
تله تئاتر «زندگی آقای دونیچ» به کارگردانی ستاره اسکندری در قالب برنامه «نمایشخانه» ۱۵ فروردین ساعت ۱۳:۴۵ پخش می شود.
«اچ اچ هولمز» ساخته جان بروسکی روایتی از زندگی و جنایت های دکتر اچ. اچ. هولمز نخستین قاتل زنجیره ای امریکا است. این فیلم برنده  تندیس بهترین فیلم مستند ترسناک از Screamfest شده است.
این مستند جذاب روز چهارشنبه ساعت ۱۵ در برنامه «مستند ۴» به نمایش در می آید.
«زندگی دیگر» عنوان فیلم سینمایی است که در قالب برنامه «گیشه» ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه پخش می شود.
این فیلم به کارگردانی بن سی لوکاس محصول ۲۰۱۷ استرالیا است. در داستان فیلم آمده است: دختری به همراه شریکش شرکتی تاسیس کرده اند که در آن به تولید دستگاه و دارویی می پردازند که انسان را برای چند دقیقه تا چند ساعت در مرحله ای شبیه به خواب نگه می می دارد...
سینمای ایران، نمایشخانه، مستند چهار و گیشه  هر روز به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما به ترتیب ساعت ۹ صبح،۱۳:۴۵،۱۵ و ۲۰:۳۰ تقدیم مخاطبان شبکه دانایی و خردورزی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.