سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

همایون‌فر: هیچ کاری سخت تر از ساخت موسیقی «به وقت شام» نبود/ حاتمی‌کیا: در برابر موسیقی همایون‌فر تسلیم هستم

مراسم رونمایی موسیقی متن«به وقت شام»

سینماپرس: مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» شامگاه دوشنبه با حضور ابراهیم حاتمی کیا، کارن همایونفر و هادی حجازی فر و جوزف سلامه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی«به وقت شام» دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، هادی حجازی‌فر، جوزف سلامه و کارن همایونفر در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ویدیویی از مراحل ساخت موسیقی متن فیلم سینمایی«به وقت شام» به نمایش در آمد.

سپس عوامل این فیلم این فیلم سینمایی روی صحنه آمدند.

کارن همایونفر در این مراسم گفت: من آلبوم های مختلفی را کار کردم و معمولاً برای آن رونمایی نمی گیرم. اما چیزی که برای من جذاب است رونمایی از این آلبوم در حضور مخاطبان این فیلم است.

وی ادامه داد: کنار ابراهیم حاتمی کیا ایستادم خودش یک افتخار است. من این حرف را روی صحنه جشنواره فجر هم گفتم و همه جا این را خواهم گفت. نفس گرم شما مردم وقتی با این فیلم همراه شد، برای من جای افتخار دارد. فکر می کنم این از این به بعد توسط رادیو و تلویزیون به نمایش درآید،   مثل موسیقی بادیگارد.

این استاد موسیقی اظهار کرد: من بیش از ۱۰۰ کار ساخته‌ام و هیچ کاری سخت تر از ساخت موسیقی «به وقت شام» نبود. من این موسیقی را با روح و قلبم تولید کردم.

ابراهیم حاتمی کیا نیز در این مراسم گفت: من به تمام بخش های فیلم مسلط هستم؛ اما تنها جایی که تسلیم هستم، موسیقی کارن همایون فر است. من فیلمساز سختگیری هستم و هر موسیقی را نمی پسند، ولی وقتی آهنگ کارن همایونفر را شنیدم گفتم که آن اتفاق که می خواستیم، افتاد.

جوزف سلامه در ادامه این مراسم بیان کرد: از حضور شما تشکر می‌کنم. تمام کسانی که در این فیلم حضور داشتند درجه یک بودند.

هادی حجازی فر بیان کرد: وقتی موسیقی کارن همایون فر را می شنویم باورم نمی‌شود که در فیلمی ایفای نقش کرده ام که این آهنگ را در اختیار دارد.

سپس حضار برای شادی روح ناصر چشم آذر یک دقیقه ایستادند و این استاد موسیقی را تشویق کردند.

 در پایان این مراسم از آلبوم موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.