سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

مقابله دشمن با «پرس‌تی‌وی» نشانه اهمیت این شبکه است

شبکه پرس تی وی

سینماپرس: مدیرمسئول روزنامه کیهان، معتقد است که شبکه پرس‌تی‌وی در شکستن انحصار خبری غرب نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و با حضور به موقع در سپهر رسانه‌ای توانسته در رساندن پیام صادقانه و درست به افکار عمومی موفق عمل کند.

به گزارش سینماپرس، حسین شریعتمداری در گفت‌وگو با معاونت برون‌مرزی رسانه ملی تاکید کرد: شبکه پرس‌تی‌وی در حقیقت نیازی بود که کمی دیرتر از موقعی که لازم بود به میدان آمد. باید خیلی زودتر از اینها مثلاً در اوایل انقلاب به دنیای رسانه‌ای ورود می‌کرد. دنیای امروز دنیای ارتباطات است و آدم‌ها همانطور که فکر می‌کنند عمل می‌کنند و همه در این فکر هستند که افکار عمومی را به خود جلب کنند، چراکه کسانی که افکار عمومی را در اختیار دارند می‌توانند مدیریت عمومی را هم در دست بگیرند.

شبکه پرس‌تی‌وی در این بزنگاه تاریخی به موقع به میدان آمد. به گفته حضرت امام(ره) دنیا تشنه فرهنگ اسلام ناب محمدی است و باید این فرهنگ به دنیا معرفی شود و انتقال یابد که یکی از راه‌های آن نشاندن پیام روی بال‌های زبانی است که دیگران بهتر می‌فهمند، بنابراین پرس‌تی‌وی نقش بسیار مؤثر و مهمی داشته است. از آنجا که منطقه غرب آسیا پرتنش است و دشمن این منطقه را رها نمی‌کند شاهد بودیم که این شبکه به خوبی در زمینه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی درخشیده است.


وی افزود: متأسفانه رسانه‌های غربی اتفاقات را وارونه و غیرواقعی جلوه می‌دهند که در این مواقع پرس‌تی‌وی به عنوان یک رسانه متعهد اسلامی که راستگویی و صداقت ویژگی اصلی‌اش است و البته خنثی‌کننده سوءاستفاده‌ها، می‌تواند ورود کند. از آنجا که پرس‌تی‌وی وابسته به جمهوری اسلامی است و ارزش و اعتبار نظام پشتوانه آن است، مخاطبان نگاه به پرس‌تی‌وی را نگاه به مواضع جمهوری اسلامی می‌بینند که باارزش است.


شریعتمداری تصریح کرد: اگر پرس‌تی‌وی مهم و با ارزش نبود چرا در برابرش جبهه می‌گیرند و این قدر سر و صدا می‌کنند و سانسور و تحریم و حذف از روی ماهواره‌ها را صورت می‌دهند!؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.