شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

مسعود فروتن:

ضبط سریال «پدر» تا پایان تیرماه ادامه دارد

مسعود فروتن در نشست خبری فیلم سینمایی «شنل»

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال پدر گفت: تصویربرداری سریال "پدر" هنوز ادامه دارد و تا جایی که به طور پراکنده در جریان هستم قرار است تا پایان تیرماه به پایان برسد. لوکیشن‌ها در تهران و کرج و گورستانی در احمدآباد مستوفی است که چند ماه در این گورستان برای تصویربرداری مستقر بودیم.

مسعود فروتن بازیگر و مجری تلویزیونی درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: منتظر هستم پیشنهادات جدید را بعد از پخش سریال "پدر" و با توجه به کاری که در این سریال انجام شده است بررسی و تصمیم گیری کنم. همکاری در یک فیلم سینمایی نیز از کارگردانی مطرح و هنری به من پبشنهاد شده اما هنوز تصمیمی درباره آن نگرفته ام.

وی با اشاره به فیلمبرداری سریال پدر افزود: تصویربرداری سریال "پدر" هنوز ادامه دارد و تا جایی که به طور پراکنده در جریان هستم قرار است تا پایان تیرماه به پایان برسد. لوکیشن‌ها در تهران و کرج و گورستانی در احمدآباد مستوفی است که چند ماه در این گورستان برای تصویربرداری مستقر بودیم.

این بازیگر درباره دلایل پخش نشدن سریال پدر در ماه رمضان اظهار کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و عادت کرده‌ام درباره حاشیه سوالی نکنم. من هم فکر می‌کردم قرار است ماه رمضان پخش شود و دو روز قبل از ماه رمضان شنیدیم که پخش نمی‌شود. من در این باره سوالی نکردم چون فقط بازیگر این سریال هستم.

فروتن به نوع بازی و تعامل عوامل سریال پدر اشاره کرد و توضیح داد: تاثیرگذارترین شخصیت سریال "پدر" بهرنگ توفیقی، کارگردان سریال بود که به شدت مواظب نقشی که به من داد بود. من به دلیل سابقه اجرایی که دارم از لحن اجرا برخوردارم و توفیقی سعی می‌کرد لحن اجرایی را از من دور کند تا لحن عادی تری داشته باشم، لحنی که در آن شخصیت جای مناسب باشد. من در این کار حس کردم می‌توانم کار جدید یاد بگیرم، توفیقی آنچنان خوب همکاری و راهبری می‌کند که از من کار جدیدی خلق می‌شود.  

وی ادامه داد: بهرنگ توفیقی و مهدی سلطانی از تاثیرگذارترین عوامل سریال پدر هستند و به طور کلی گروه سازنده سریال پدر یک گروه صمیمی است،  صدابردار، طراح صحنه و دیگر عوامل سعی در انجام کاری حرفه ای دارند و همه با مهربانی، لطافت رفتار می کنند به همین خاطر بعد از ساعت‌های طولانی و پی در پی کار، کسی احساس خستگی نمی کند. این بهترین محیط برای بازیگری است که کار خود را درست انجام دهد.

مجری برنامه "یادگاری" درباره زمان پخش سریال "پدر" افزود: زمان پخش سریال "پدر" به تصمیم گیری مدیریت شبکه دو و تهیه کننده برمی گردد. من دوست داشتم این سریال  پاییز پخش شود تا دیده شود چون پاییز، فصل هنری است و باتوجه به اینکه معمولا مردم در تابستان سفر هستند یا دیرهنگام به منزل برمی گردند ممکن است سریال‌هایی که در تابستان پخش شود به خوبی دیده نشود.

فروتن درباره استقبال مخاطب از سریال "پدر" خاطرنشان کرد: در سریال پدر یک اتفاق تازه می‌افتد که تاکنون اینگونه خانودگی به سریال نگاه نشده بود و بازیگرانی چون مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، بیژن امکانیان و مجید مشیری حضور دارند که تماشاچی را جذب می‌کنند. فکر می‌کنم پدر سریالی است که از قسمت اول یا در نهایت در قسمت دوم با مخاطب تعامل برقرار کرده و مخاطب میل به دنبال کردن آن نشان دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.