شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱

رویا تیموریان در گفت و گو با خبرگزاری سینمای ایران:

سلحشور به بازیگران خودش توهین کرده است

تیموریان

رویا تیموریان در پی اظهارنظرهای اخیر سلحشور در مورد سینمای ایران، گفت: سینمای ایران به دلیل نداشتن سیاست گذاری های مناسب دچار شرایطی شده است که فردی به خودش اجازه می دهد به حرمت سینمای ایران توهین کند.

این بازیگر باتجربه سینما در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران افزود: آقای سلحشور در واقع با این صحبت ها به فیلم های خودش و بازیگرانی که در فیلم هایش بازی کرده اند، توهین کرده است.

وی ادامه داد: این جنجال ها برای آمدن خانم آنجلینا جولی تبلیغاتی بی معنی برای منحرف کردن فضای بیمار سینما است. بیمار در حال کمایی که می خواهند اعضایش را دفن کنند.

تیموریان با اشاره به افرادی که می خواهند با تبیلغاتی این چنینی وضعیت وخیم سینما را منحرف کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که برنامه ریزان این بازیگر خارجی هم اگر جواب دهند به دلیل تبلیغات شخصی این بازیگر در ادامه کمک به کودکان سومالی و فعالیت های دیگر، حضور در فیلمی ایرانی را می پذیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: چرا باید شرایط سینما به قدری بد باشد و به انحراف کشیده شود که اینگونه تبلیغات مسموم شود تا جریان سینما را منحط کنند.

وی افزود: سینمای خلاق در ایران منقرض شده است. وقتی ما در میان بازیگران جوان سینما گزینه های خوبی داریم، چرا باید به سراغ یک بازیگر خارجی برویم. در گذشته هم افراد خارجی به ایران آمده اند اما گام مثبتی برای سینمای ایران برنداشته اند. به عنوان نمونه پیش از آمدن «شان پن» چقدر تبلیغات در ایران صورت گرفت اما حضور این فرد کمکی به سینمای ایران نکرد.

انتهای پیام/ ف/ ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.