چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰

کریستین بل: خداحافظی غم‌انگیز است

کریستین بل

سینما پرس-گروه سینما/ کریستین بل در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» از به اتمام رسیدن سه گانه بت‌من ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش سینما پرس، کریستین بل؛ بازگیر نقش بت‌من، روز گذشته در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «شوالیه تاریک برمی‌خیزد» (The Dark Knight Rises) که در نیویورک برگزار شده بود، ضمن ابراز ناراحتی از به اتمام رسیدن سه گانه بت‌من اظهار کرد: با وجود اینکه به نظر می رسد پایان یافتن ساخت این آثار دنباله‌دار در زمان به موقعی رخ داده است، اما خداحافظی غم انگیز است.

این بازیگر 38 ساله در ادامه صحبت های خود گفت: از اینکه مخاطبان دوست دارند قسمت های دیگری از «بت من» را تماشا کنند بسیار افتخار می کنم. ما زمانی که قسمت نخست مجموعه جدید این آثار دنباله دار را ساختیم، در حقیقت انتظار ساخت قسمت دوم و سوم آن را نداشتیم.  خیلی خوب است که طرفداران ما سه گانه بت‌من را پسندیدند و از تماشای بازی ما تحت تعلیم کریستوفر نولان لذت بردند.

کریستوفر نولان؛ کارگردان «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» نیز پیش از این درباره ساخت ادامه این فیلم های اکشن گفته بود: ما کارمان را با بت‌من تمام کرده ایم. «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» آخرین فیلم ما درباره این شخصیت ابر قهرمان است. بت‌من از ما بیشتر عمر می کند. ما از دیدگاه خودمان برای او پایانی در نظر گرفته ایم. اما نکته جالب توجه درباره بت‌من این است که برای نسل های آینده هم زنده است. ما کارمان با بت‌من تمام شده است، اما بدیهی است که «برادران وارن» تصمیم می گیرد در آینده با این شخصیت چه کار کنند.





آخرین قسمت از مجموعه فیلم های اکشن بت‌من به کارگردانی کریستوفر نولان «شوالیه تاریکی را برمی‌خیزد» نام دارد تاریخ 20 ژوئیه (30 تیر) تابستان سال 1391 روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود.

«شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» داستان «بت من» را به تصویر می کشد که پس از گذشت 8 سال از آخرین فعالیت خود، دوباره برای نجات شهر در برابر دشمنی قدرتمند به پا می‌خیزد.تام هاردی، کریستن بل، لیام نیسون، جوزف گوردون لویت، آن هاتوی، گری الدمن، مورگان فریمن و ماریون کوتیار نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته ای هستند که در فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ایفای نقش کرده اند.

قسمت های اول و دوم فیلم های سینمایی «بت من» نولان به نام « شروع بت من» و «شوالیه تاریکی» که در سال های 2005 و 2008 میلادی اکران شده اند، هر کدام به ترتیب فروشی برابر با 352 و یک میلیون دلار را رقم زده اند.

مجموعه فیلم های اکشن «بت من» که براساس کمیک استریپ محبوب و معروف ساخته می شوند از جمله داستان های ابر قهرمانانه ای هستند که همیشه مورد توجه تماشاگران قرار گرفته اند.

کریستن بیل علاوه بر درخشش در سه گانه «بت‌من» در فیلم های سینمایی مطرح و برجسته دیگری مانند «جنگجو» (The Fighter)، «روانکاوی آمریکایی» (America Psyco) و «پرستیژ» (The Prestige) نیز ایفای نقش کرده است.

فیلم های سینمایی «تلقین» (Inception) و «ممنتو» (Memento) دیگز فیلم های سینمایی مطرح و برجسته ای هستند که کریستوفر نولان پیش از این کارگردانی آن ها را برعهده داشته است.

انتهای پیام/ ع م


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.