یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

پروانه معصومی:

زنان ایرانی همواره در طول تاریخ حجاب داشته‌اند

پروانه معصومی در اختتامیه سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه بسیج

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "یوسف پیامبر (ع)" گفت: به اعتقاد من نیاز امروز جامعه این است که آثار تصویری ما تبدیل به الگوی جامعه شوند تا نسل نوجوان و جوان بتوانند از آثار، بازیگران و هنرمندان ایرانی خودمان در داخل کشور الگو بردارند.

پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون  درخصوص تلاش رسانه های معاند برای جلب مخاطب گفت: نه به عنوان یک بازیگر زن سینمای ایران بلکه به عنوان یک زن ایرانی معتقدم اولین کاری که باید مردم انجام دهند این است که به هیچ وجه شبکه‌های ماهواره‌ای را نبینند.

وی در همین راستا ادامه داد: من علاوه بر اینکه با شبکه‌های ماهواره‌ای مخالفم بلکه بر سر اینکه هیچگاه این شبکه‌ها را نبینم تعصب خاصی دارم.

بازیگر سریال "مردان آنجلس" با اشاره به لزوم تلاش بیشتر تولیدات داخلی برای الگوسازی تاکید کرد: به اعتقاد من نیاز امروز جامعه این است که آثار تصویری ما تبدیل به الگوی جامعه شوند تا نسل نوجوان و جوان بتوانند از آثار، بازیگران و هنرمندان ایرانی خودمان در داخل کشور الگو بردارند. متاسفانه تولیدات تصویری ما بسیار سطحی هستند و نوجوانان و جوانان با این آثار هیچ ارتباطی برقرار نمی‌کنند در نتیجه برخی اوقات شبکه‌های ماهواره‌ای را نگاه می‌کنند.

بازیگر سریال "شرایط خاص" رجوع به تاریخ را بهترین دریچه آگاهی برای زنان ایرانی خواند و اضافه کرد: من فکر می کنم جوانان ما اگر آگاه باشند و کمی به تاریخ و گذشته رجوع کنند می‌بینند که در تمام ادوار تاریخ از همان زمان زرتشت و ساسانیان زنان ایرانی همیشه حجاب داشتند و همیشه به مساله حجاب مقید بودند.

وی با تاکید بر لزوم پوشش مناسب توسط هنرمندان ادامه داد: حجاب در اولین گام از درون زن نشات می‌گیرد، حجاب درونی است و از درون انسان می‌جوشد و وقتی این جوشش با پوشش و حجاب بیرونی تلفیق می‌شود ترکیبی بسیار زیبا و دلنشین را در ظاره هر زن نمایان می‌کند.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر (ع)"خطاب به دختران ایرانی خاطرنشان کرد: من از دختران ایرانی می‌خواهم کاری را بکنند که صلاح خود و جامعه‌شان است، به رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای توجه نکنند. من زندگی در خارج و داخل ایران را تجربه کرده‌ام و با یقین می‌گویم آن چیزی که در این خاک وجود دارد و ما آن را لمس می کنیم هیچ جای جهان نمی توانیم تجربه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.