دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

برگزاری اکران مردمی «سریک» با حضور علیرضا بیرانوند

برگزاری اکران مردمی «سریک» با حضور علیرضا بیرانوند

سینماپرس: اکران مردمی فیلم مستند «سریک» با حضور علیرضا بیرانوند (دروازه بان تیم ملی ایران) در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، اکران مردمی فیلم مستند «سریک» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهاره افشاری با حضور علیرضا بیرانوند(دروازه بان تیم ملی ایران)، بهاره افشاری (تهیه کننده و کارگردان)، حسن هندی (مجری طرح) با استقبال مردم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از نمایش فیلم، بهاره افشاری ضمن خوشامدگویی به مخاطبان از علیرضا بیرانوند که همراه با مردم به تماشای «سریک» نشسته بود دعوت کرد که روی صحنه بیاید؛ بیرانوند در جمع تماشاگران «سریک» گفت: خیلی خوشحالم که همراه با مردم به تماشای این فیلم نشستم و بخاطر ساخت آن به بهاره افشاری تبریک می گویم، واقعا لذت بردم و از شما می خواهم «سریک» را حمایت کنید.

پس از آن بهاره افشاری کارگردان و تهیه کننده «سریک» بیان کرد: بی دلیل نیست که کسی قهرمان می شود. سپاسگزارم از علیرضا بیرانوند که باوجود مشغله ها این لطف را داشت و به اینجا آمد.

همچنین علیرضا بیرانوند در این مراسم گفت: از آنجایی که نقش اصلی فیلم خود سردار بود فکر می کردم اولین کسی که روی صحنه می آید خود سردار آزمون باشد، خودش‌نیست اما ما می یاییم و از فیلم حمایت می کنیم. فکر کنم الان به جای چطوری کریس!؟ باید بگوییم چطوری «سریک»!؟

این مستند که در حال حاضر در گروه هنر و تجربه اکران است به زندگی «سریک» اسب مسابقه سردار آزمون می‌پردازد و به موازات آن زندگی صاحب سرشناسش را به تصویر می‌کشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.