شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

نمایش و نقد مستند «بانو قدس ایران» در سالن «سینماحقیقت»

مستند «بانو قدس ایران»

سینماپرس: برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» به نمایش و نقد فیلم مستند «بانو قدس ایران» با حضور کارگردان اثر اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس، برنامه این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند «بانو قدس ایران» ساخته‌ مصطفی رزاق‌کریمی اختصاص یافته است.

این فیلم مستند از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه اول مهرماه ۹۷ در سالن سینماحقیقت این مرکز به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور مصطفی رزاق‌کریمی کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و حبیب احمدزاده کارشناس مهمان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

«بانو قدس ایران» مستندی درباره زندگی بانو خدیجه ثقفی همسر امام خمینی‌(ره) است که در موسسه فرهنگی و هنری عروج فیلم و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه و تولید شده است.

این فیلم موفق به کسب نشان فیروزه‌ای بهترین فیلم مستند از یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» و جایزه ویژه هیات داوران بخش «جایزه شهید آوینی» این جشنواره شده و در بخش مسابقه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز روی پرده رفته است.

عوامل تولید مستند «بانو قدس ایران» عبارتند از کارگردان و تهیه‌کننده: مصطفی رزاق‌کریمی، پژوهشگران: زهرا بنی‌پور و اعظم بهروز، فیلمبردار: رضا تیموری، صدابردار: شاهین پورداداشی، صداگذار و تدوینگر: محمد پورفر، نویسندگان گفتار متن: محمدرضا کریمی‌راد و مصطفی رزاق‌کریمی، گوینده متن: مریم واعظ‌پور، آهنگسازان: صبا ندایی و آرمین خیرآبی، مدیر تولید: امیرمحمد اصلاح، دستیار کارگردان: زهرا بنی‌پور، تهیه‌ شده در: موسسه فرهنگی عروج فیلم با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

عموم علاقمندان برای تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه اول مهرماه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.