سه‌شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا در موزه سینما

نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا در موزه سینما

سینماپرس: رییس موزه ملی سینمای تورین جهت شرکت در برنامه «نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا» که به میزبانی موزه سینما برگزار می شود، به ایران می آید.

به گزارش سینماپرس، «نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا» عنوان برنامه‌ای است که با همکاری ۲ موزه سینمای ایران و تورین از ۱۰ تا ۱۴ آبان‌ماه ۱۳۹۷ برابر با اول تا پنجم نوامبر ۲۰۱۸ در موزه سینمای ایران برگزار می‌شود.

سرجو توفتی رییس موزه ملی سینمای تورین، روبرتا باسانو مسئول خزانه‌داری عکس موزه و فرانچسکا پاچی خبرنگار روزنامه لاستامپا در بخش امور خارجه، مهمانان این رویداد فرهنگی و سینمایی هستند که به دعوت موزه سینمای ایران برای حضور در این برنامه به ایران سفر می‌کنند.

در برنامه تخصصی و پژوهشی «نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا» که با هدف معرفی و مرور فیلم‌ها و عکس‌های مکتب سینمایی نئورئالیسم؛ از مهمترین دوران‌های سینمای ایتالیا و قابلیت‌های آن برنامه‌ریزی شده است، پنج فیلم سینمایی «رم شهر بی‌دفاع»، «دزد دوچرخه»، «معجزه در میلان»، «امبر تو دی» و «واکسی» روی پرده می‌روند.

برپایی نشست تخصصی و پژوهشی سینمای نئورئالیسم ایتالیا و همچنین نمایشگاه گزیده عکس و پوستر فیلم‌های مکتب سینمای نئورئالیسم از دیگر برنامه‌های این رویداد سینمایی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.