پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

خبری که روابط عمومی ارشاد آن را تایید نکرد؛

حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی می شود؟

حسین انتظامی

سینماپرس: امروز توسط برخی رسانه ها انتخاب حسین انتظامی به عنوان سرپرست سازمان سینمایی مطرح شد، خبری که اگر به صورت رسمی تایید شود تصدی یک فرد غیرمتخصص سینمایی بر مسند مدیریت سینما تکرار خواهد شد!

به گزارش سینماپرس ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان از یک طرف و از طرف دیگر جشنواره فیلم فجر و هزاران موضوع مهم سینمایی دست به دست هم دادند تا سیدعباس صالحی وزیر ارشاد اعلام کند تا پایان همین هفته سکان‌دار جدید سازمان سینمایی را معرفی خواهد کرد.

اما به نظر می رسد این انتخاب چالش های جدی برای وزیر داشته و وی نتوانسته به گزینه ای جدی برای انتخاب قطعی رییس سازمان سینمایی برسد. تنوع اسامی مطرح شده در رسانه ها به عنوان گزینه های ریاست سازمان نیز تایید کننده همین مطلب است. در شرایطی که افرادی همچون انتظامی، احسانی، اربابی و یا حتی داروغه زاده برای ریاست سازمان مطرح شده بود وزیر عنوان کرد شاید مجبور به انتخاب سرپرست شود.

در حالی که هنوز خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده اما برخی رسانه ها که به خاطر سابقه مطبوعاتی حسین انتظامی با وی می توانند مرتبط نیز باشند خبر انتخاب وی به سرپرستی سازمان سینمایی را مطرح کردند.

حسین انتظامی متولد اردیبهشت ۱۳۴۶ در مشهد و دارای دکتری مدیریت استراتژیک است. انتظامی دی‌ماه سال گذشته با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستیار ارشد وی منصوب شد. او پیش از این انتصاب، به مدت چهار سال (از سال ۹۲ تا ۹۶) عهده‌دار معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد بود.

اما در همین زمینه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتصاب چهار مدیر جدید وزارتخانه که جایگزین مدیران بازنشسته می شوند به صورت همزمان انجام خواهد شد.
بنا به این گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر این که خبر هر گونه تغییر یا انتصاب جدید در این وزارتخانه از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اعلام می شود، افزود: در حال حاضر آقای دکتر صالحی به منظور شرکت در هفتمین همایش بین المللی فرهنگی سن پطرزبورگ  و سخنرانی در نشست تخصصی این همایش در مسکو به سر می برد و هیچ حکم انتصابی از سوی ایشان صادر نشده است.

امیرزاده در پایان گفت: همان طور که قبلا و در زمان ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام شد، ٤ مدیر ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول این قانون هستند و در پایان مهلت قانونی، احکام مدیران جایگزین به صورت همزمان صادر و از طریق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اعلام می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.