جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

معرفی هیئت داوران بخش مسابقه مقالات جشنواره تئاتر رادی

داوران بخش مسابقه مقالات جشنواره تئاتر رادی

سینماپرس: اعضای تیم داوری بخش مسابقه مقالات رادی‌شناسی در نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب و معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، با پیشنهاد روح‌الله جعفری دبیر بخش مسابقه مقالات رادی شناسی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی و موافقت بهزاد صدیقی دبیر جشنواره، محمود عزیزی، مصطفی مختاباد و آرش رادی طی حکمی به عنوان اعضای تیم داوری بخش مسابقه مقالات رادی شناسی جشنواره منصوب شدند.

متن حکم انتصاب داوران این بخش به این شرح است:

«به نام خداوند قلم و زیبایی

فرهیخته­ گرامی

با توجه به تجربیات ارزش­مند و اعتبارآفرین جناب‌عالی در حوزه­ پژوهش و مطالعات عالی تئاتر، به موجب این حکم، جناب­عالی به عنوان داور بخش مسابقه­ مقالات رادی­ شناسی نخستین جشنواره­ تئاتر اکبر رادی منصوب می­‌شوید. بی‌شک حضور جناب­عالی در پیش­برد اهداف این رخداد ملی-فرهنگی و معرفی استعدادهای پژوهشگران جوان و نیز پژوهش‌های برتر رادی­ شناسی، سهم بسزایی خواهدداشت و در پویایی پژوهش­ های تئاتری ایران­ زمین مؤثر واقع خواهدشد.

با قدردانی از شما برای پذیرش این مسئولیت، توفیق روزافزونتان را آرزومندم. »

تیم داوری بخش مسابقه مقالات رادی شناسی در فرصت یک هفته ای طبق جدول زمان بندی جشنواره، امور مربوط به بررسی ۲۷ چکیده مقاله رسیده به دبیرخانه جشنواره را انجام داده و از بین مقالات رسیده، آثار برگزیده برای حضور در بخش نهایی جشنواره را اعلام  می کنند. سمینار رادی شناسی نیز روز یکشنبه ۲۳ دی ماه برگزار می شود و مقاله‌های انتخاب‌شده از سوی پژوهشگران در این سمینار ارائه خواهد شد. همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مقاله‌های انتخاب‌شده در ششمین کتاب رادی‌شناسی نیز به چاپ می رسند.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی از ۱۸ تا ۲۸ دی ماه ۹۷ توسط بنیاد اکبر رادی در تهران برگزارمی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.