شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

راهیابی انیمیشن «منو ببین» به جشنواره فرانسوی

انیمیشن کوتاه «منو ببین»

سینماپرس: انیمیشن کوتاه «منو ببین» ساخته رضا مهران فر به سومین دوره جشنواره بین‌المللی هندیکپ فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس، جشنواره هندیکپ فرانسه که با تمرکز بر فیلم‌هایی با موضوع سلامتی برگزار می‌شود در این دوره خود میزبان «منو ببین» به عنوان تنها نماینده ایران در این جشنواره خواهد بود. سومین دوره این جشنواره از تاریخ ۱ لغایت ۶ فوریه ۲۰۱۹ (۱۲ تا ۱۷ بهمن) در شهر لیون فرانسه برگزار خواهد شد.

در خلاصه داستان «منو ببین» آمده است: «پسرکی در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می­ کند؛ ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته می ­شود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی است.»

عوامل انیمیشن «منو ببین» عبارتند از کارگردان: رضا مهرانفر، تهیه کننده: مریم صانعی، نویسنده: مونا شاهی و غلامعلی میکاییلی، سوپروایزر بخش انیمیشن: اسفندیار حاجی اسدالهی، مدیر دوبلاژ: یگانه رمضانی، صداگذار: آرش قاسمی، امور جشنواره­ های بین­ المللی: فیدان فیلم، مشاور رسانه­ ای: سعیده الله­ دادی.

رضا مهرانفر فارغ­ التحصیل فیلمسازی و کارگردانی انیمیشن و کارشناس ارشد پژوهش هنر و عضو رسمی انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران و آسیفای بین الملل است. او ساخت چند فیلم کوتاه انیمیشن و کارگردانی و تهیه چندین سریال و مجموعه انیمیشن و هم­چنین چند برنامه تلویزیونی از جمله «کودک شو» را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.