چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

اولین عکس‌ هادی کاظمی در «سال‌های دور از خانه»

 هادی کاظمی در سریال کمدی «سال‌های دور از خانه»

سینماپرس: اولین تصویر از هادی کاظمی در نقش امیریل زهره‌خانی در در مجموعه نمایش خانگی کمدی «سال‌های دور از خانه» منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، کاراکتر «زهره» در مجموعه نمایش خانگی کمدی سال‌های دور از خانه یکی از دو کاراکتر اصلی سریال است که در شاهگوش حضور داشت و در کنار «خنجری» دوران سر‌بازی‌اش را می‌گذراند.

این سریال کمدی که از روی مجموعه پرمخاطب «شاهگوش» ساخته می‌شود، نخستین اسپین‌آف‌ ایرانی است. این سریال کمدی، داستانی متفاوت و کمدی از دوران پس از سربازی «خنجری» و «زهره» را روایت می‌کند.

بر اساس این گزارش احمد مهرانفر در نقش خنجری، هادی کاظمی در نقش زهره، آزیتا حاجیان، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، احسان کریمی، گیتی قاسمی،  علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهرناز بیات، محمدرضا عقدایی، علی نظری، یداله شادمانی، خسرو احمدی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، مهدی صباغی، سیاوش چراغی‌پور و مسعود روشن‌پژوه دیگر بازیگران اصلی این سریال کمدی هستند.

مجید صالحی کارگردان و محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده «سال‌های دور از خانه» هستند که بر اساس متنی از امیرحسین قاسمی و احمد مهرانفر ساخته می‌شود. همچنین لوتوس پلاس تبلیغات این سریال را برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.