شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

آثار «برد پیت» در شبکه نمایش

 آثار برد پیت در شبکه نمایش

سینماپرس: شبکه نمایش سیما، در بخش مرور پرونده بازیگران، فیلم‌هایی از «برد پیت» را به روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماپرس؛ ویلیام بردلی «بِرَد» پیت  بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است وی فعالیت حرفه ایی خود را در سال ۱۹۹۱ در فیلم تلما و لوییز نقش کوچکی به مدت ۱۴ دقیقه شروع کرد. به خاطر همین فیلم از او درخواست بازی در فیلم دیگری شد.

برد پیت با بازی های تأثیرگزار در نقش های اصلی، طی سال های ۹۲ تا ۹۵ خود را به یک فوق ستاره تبدیل کرد. در سال ۱۹۹۵ در فیلم «هفت» بازی کرد. فیلم بسیار مورد توجه منتقدان و تماشاگران سینما قرارگرفت تا آنجا که از این فیلم به عنوان یکی از شاهکارهای دهه ۹۰ نامبرده می شود. بازی برد پیت و مورگان فریمن در این فیلم خیره کننده بود. این فیلم اولین همکاری برد پیت با دیوید فینچر کارگردان صاحب سبک و به نام هالیوود بود. در سال ۱۹۹۷ برد پیت در نقش یک بیمار روانی در تریلر روانشناختی تریگیلیام یعنی فیلم «دوازده میمون» ظاهر شد و جایزه گلدن گلوب را برای بهترین بازیگر نقش دوم را از آن خود کرد. سپس در فیلم "خوابگردها" در کنار بازیگرانی چون رابرت دنیرو و داستین هافمن ظاهر شد و بعد از آن در فیلم "متعلق به شیطان" در کنار هریسون فورد بازی کرد .فیلم بعدی او "با جو بلک آشنا شوید" با زمانی بیش از ۳ ساعت ساخته شد و برد پیت در کنار آنتونی هاپکینز بار دیگر بازی عالی از خود نمایش داد.

برد پیت در سال ۱۹۹۹ پس از یک غیبت کوتاه بار دیگر با دیوید فینچر برای بازی در فیلم باشگاه مشت زنی همراه شد. این فیلم با بازی برد و همچنین ادوارد نورتون محبوبیتی دیگر برای برد پیت رقم زد. وی در سال ۲۰۰۱ در یک کمدی جنایی به نام «قاپ زنی» ساخت کشور انگلستان و به کارگردانی ریچی ظاهر شد و بنیسیو دل توره در این فیلم با برد همراه بود. در همین سال برد پیت در یک کمدی رمانتیک در کنار جولیا رابرتز ظاهر شد. وی با رابرت ردفورد در فیلم "جاسوس بازی" هم بازی بود. پیت در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۰۱، در مقام بازیگر میهمان در فصل هشتم از مجموعه تلویزیونی «دوستان» ظاهر شد؛ و برای این عملکرد او برای جایزه امی در رده بازیگر برجسته مهمان در سری کمدی نامزد شد. در دسامبر سال ۲۰۰۱ پیت در فیلم استیون سودربرگ به نام "یازده یار اوشن" که بازسازی فیلمی در دهه شصت بود در نقش راستی رایان با جرج کلونی، مت دیمون، اندی گارسیا، و جولیا رابرتز همبازی شد. سال ۲۰۰۳ پیت کار دوبلوری را با دوبله شخصیت سندباد در انیمیشن سندباد و افسانه هفت دریا و همچنین یک قسمت از انیمیشن پادشاه جهنم امتحان کرد. در سال ۲۰۰۴ پیت در فیلم های تروا در نقش آشیل و در ادامه فیلم یازده یار اوشن نیز در نقش راستی رایان ایفای نقش کرد. وی برای بازی در فیلم تروا شش ماه دوره آموزش شمشیرزنی را پشت سر گذاشت و موفق ترین فیلم پیت از نظر فروش تاکنون می باشد.

شبکه نمایش در ایام پایانی هفته جاری که مصادف با شب یلدا است، فیلمهای شاخص "هفت و "بنجامین باتن" با بازی این بازیگر را در جدول پخش خود جانمایی کرده است.

فیلم های «بازی پول»، «قاپ زنی»، «شیطان درون»، «جسی جیمز»، «ماشین جنگ»، «هفت» و«بنجامین باتن» آثاری هستند که با بازی برد پیت ، به ترتیب از شنبه ۲۴ تا جمعه ۳۰ آذر ماه ، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.