دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

تولید سریال «زندگی شهید اندرزگو» برای دهه فجر ۹۸

شهید اندرزگو

سینماپرس: نویسنده مجموعه تلویزیونی «زندگی شهید اندرزگو» از نگارش فیلمنامه این سریال با محوریت زندگی شهید بزرگوار سید علی اندرزگو، از جمله روحانیون مبارز انقلابی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، «حسین تراب‌نژاد» نویسنده سریال «زندگی شهید اندرزگو» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره نگارش این سریال گفت: مجموعه تلویزیونی ۱۳ قسمتی «زندگی شهید اندرزگو» برای پخش در ایام الله فجر در سال ۹۸ آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر گروه تحقیقاتی ما مشغول انجام تحقیق‌هایی درباره زندگی این شهید بزرگوار هستند و اگر طبق روال پیش رویم بعد از کامل شدن مراحل تحقیقاتی، اوایل سال آینده نگارش را به طور رسمی آغاز خواهیم کرد.

این نویسنده همچنین درباره فضای داستانی این سریال بیان داشت: سریال «زندگی شهید اندرزگو» در واقع روایتی از زندگی شهید اندرزگو است و از سال‌های ۵۳ و ۵۴ و فضای روزهای انقلاب آغاز شده و تا پیروزی انقلاب به پایان می‌رسد. شهید اندرزگو در زمان حیات خود روحانی بوده و در روزهای انقلاب زندگی مخفیانه‌ای داشته است. 

تراب‌نژاد با اشاره به دکورسازی برای این سریال نیز گفت: به احتمال فراوان و به دلیل اینکه دکوری حاضر و آماده برای آن دوران نداریم باید دکورسازی کنیم اما همه چیز به نظر کارگردان بستگی که بعد از مشخص شدن قطعی کارگردان وارد آن فضا می‌شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.