دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

اکران عمومی فیلم‌های جشنواره عمار در فرهنگسرای امید

اکران عمومی فیلم های جشنواره عمار در فرهنگسرای امید

سینماپرس: فرهنگسرای امید اقدام به اکران فیلم های شرکت کننده در جشنواره عمار در سالن آمفی تئاتر خود کرده است.

به گزارش سینماپرس؛ همزمان با سالروز حماسه ۹ دی که روز بصیرت نام گرفته فرهنگسرای امید اقدام به اکران عمومی جشنواره عمار از تاریخ ۸ لغایت ۱۳ دی ماه ۹۷ کرده است.  اولین دوره این جشنواره در سال ۸۹ و در سالگرد تظاهرات ۹ دی ۱۳۸۸ برگزار شد و حدود بیست اثر، هم‌زمان در۳۰ نقطه از ایران اکران شدند. جشنواره مردمی فیلم عمار، سال ۸۹ در روزهای ۱۶ و ۱۷ دی در سینما سپیده و به طور همزمان در ۲۰۰ شهر و روستای ایران برگزار شد. دومین دوره جشنواره عمار ۷ الی ۱۳ دی ماه ۹۰ در سینما فلسطین تهران برگزار شد. سومین دوره جشنواره عمار سوم تا نهم دی ماه سال ۹۱ برگزار شد. جشنواره سوم در چهار بخش مستند، سینمایی، نماهنگ و انیمیشن برگزار شد و به همین روال ادامه پیدا کرد تا العان که نهمین دوره این جشنواره است و فرهنگسرای امید نیز به عنوان یکی از سینماهای اکران فیلمهای شرکت کننده در جشنواره انتخاب شده است.

گفتنی است فانوس که نماد روشنی و روشنگری است، تندیس جشنوراه عمار برای اهدا به بهترین آثار است و اکرانهای مردمی جشنواره عمار، حرکت تازه‌یی در سینماها برای نمایش آثار جشنواره‌ای بود.

علاقمندان برای تماشای این فیلمها می توانند تا ۱۳ دی ماه به فرهنگسرای امید به نشانی : خیابان ۱۷ شهریور بالاتر از میدان شهدا ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.