جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

آغاز خوانش کتاب گویای دیوان حافظ

حمید شاه ‌آبادی

سینماپرس: با حضور معاون صدای رسانه ملی، خوانش کتاب گویای دیوان حافظ با صدای بهروز رضوی و زیر نظر پایگاه کتاب گویای ایرانصدا آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه ‌آبادی معاون صدا با حضور در استودیوی ضبط برنامه کتاب گویای دیوان حافظ، گفت: ضبط آثار ادبیات کهن ایران از افتخارات معاونت صدا و رادیو هست اما در حال حاضر به همت دوستان مجموعه آثار ادبیات کهن در مسیری منظم و مدون با حضور اساتید نامدار و صداپیشگان حرفه‌ای اهل ادب و ذوق انجام می‌شود.

معاون صدا خطاب به بهروز رضوی گفت: خوشحالیم شما که در حوزه رادیو چهره ای شناخته شده هستید، این زحمت را بر عهده گرفته‌اید.

وی ضمن تشکر از تلاش همکاران پایگاه ایرانصدا گفت: برنامه‌های ماندگار در این حوزه مستلزم ادبیات زیبا هستند و من از همت کسانی که اینگونه کارهای ریشه‌ای و اصولی را انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم.

شاه آبادی ادامه داد: ما واقعا در وصف حضرت حافظ خیلی باید در  لحظه لحظه های زندگی درس بگیریم، انشاء الله که خداوند تبارک و تعالی مدد بدهد، البته ماندگاری این مهم اراده جدی می طلبد، بایستی خسته نشد و خیلی جدی تا آخر این کار را به انجام برسانیم. به درستی کار ارزشمندی را شروع کردید که می‌تواند تولید مرجعی در رادیو باشد.

خوانش کتاب گویای دیوان حافظ هر چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ با صدای بهروز رضوی، تهیه کنندگی مهرنوش محتشمی و صدابرداری کامیار سریع القلم ضبط می شود.

قرار است پس از کتاب دیوان حافظ نسخه قاسم غنی با تصحیح محمد قزوینی که اولین بار در سال ۱۳۲۰ چاپ شده است، ضبط شود.

سارا عشقی نیا مدیر پایگاه کتاب گویای ایرانصدا گفت: بعد از ضبط چند برنامه وقتی به استاندارد یک کتاب گویا برسد روی سایت ایرانصدا پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.