جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

برنامه کارگاه‌های جشنواره تئاتر اکبر رادی

برنامه کارگاه های جشنواره تئاتر اکبر رادی

سینماپرس: برنامه کارگاه های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی با تمرکز بر آثار اکبر رادی، در قالب بخش جنبی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، کارگاه های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی با تمرکز بر آثار اکبر رادی، در قالب بخش جنبی نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی و با همکاری موسسه افرامانا به مدت ۳ روز در مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

بخش جنبی جشنواره که در قالب ۳ کارگاه آموزشی با حضور و تدریس هادی مرزبان، محمد چرمشیر و مهدی کوشکی با همکاری موسسه افرامانا در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود از روز سه شنبه ۱۸ دی ماه تا پنجشنبه ۲۰ دی ماه برپا خواهد بود.

«روایت شناسی و تحلیل روایت در نمایشنامه های اکبر رادی با تمرکز بر نمایشنامه روزنه آبی» عنوان نخستین کارگاه بخش جنبی جشنواره است که توسط محمد چرمشیر از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ روز سه شنبه ۱۸ دی ماه برگزار می شود.

هادی مرزبان نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه کارگاه «رویکردهای نوین به آثار اکبر رادی در کارگردانی» را برگزار می کند. همچنین مهدی کوشکی در کارگاه «مواجهه با نقش در نمایشنامه های اکبر رادی» از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ روز پنج شنبه ۲۰ دی ماه با شرکت کنندگان سخن می گوید.

نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی و توسط بنیاد اکبر رادی از ۱۴ تا ۲۲ دی ماه سال جاری در مجموعه ایرانشهر، خانه هنرمندان، نگارخانه های آریا و نقش جهان و تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.