پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷

عرضه همزمان سریال های شبکه نمایش خانگی: خوب یا بد ؟

سایت سبزپندار

سینماپرس: این روز ها ترافیک فوق العاده ای در شبکه نمایش خانگی بوجود آمده است. بطوریکه تاکنون سابقه نداشته در این شبکه بطور همزمان این تعداد از سریال منتشر شود.

به گزارش سینماپرس؛ این روز ها ترافیک فوق العاده ای در شبکه نمایش خانگی بوجود آمده است. بطوریکه تاکنون سابقه نداشته در این شبکه بطور همزمان این تعداد از سریال منتشر شود.

نکته جالب اینجاست که درصد بالایی از این سریال ها، سریال های پر هزینه و پربازیگر  بوده که  در ژانر هایی جدید تولید شده است و با توجه به تبلیغات بالا ، بسیاری از کاربران به جمع مخاطبین این سریال ها پیوسته اند.

حال سوال اینجاست که آیا این حجم از تولید و انتشار همزمان سریال ها ، میتواند باعث دلسرد شدن سرمایه گذار ها شده و جلوی رشد این شبکه را بگیرد؟

برخی از صاحب نظران این حوزه بر این عقیده اند این اتفاق باعث قوی شدن این شبکه بین مردم و شناخت بیشتر آنها از شبکه نمایش خانگی و در نتیجه افزایش مخاطبین این شبکه می شود.

برخی دیگر نیز معتقدند این حجم از انتشار باعث فروش کمتر و توزیع مخاطبین بین سریال های مختلف می شود و در نتیجه سوددهی برای سرمایه گذاران پایین آمده و دیگر رغبتی به سرمایه گذاری در این شبکه نخواهند داشت.

در ادامه به معرفی برخی از این سریال ها که در حال حاضر در شبکه نمایش خانگی پخش می شوند یا در آینده نزدیک منتشر خواهند شد می پردازیم.

سریال نهنگ آبی

نهنگ آبی اخیرا در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و پخش خود را آغاز کرده است. نهنگ آبی ساخته فریدون جیرانی بوده و ژانر آن معمایی می باشد.

این سریال را میتوان از آثار پر بازیگر شبکه نمایش خانگی دانست. بازیگران این اثر عبارتند از : ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، حسین یاری، ویشکا آسایش، ماهور الوند، مصطفی زمانی، پریوش نظریه، آزاده صمدی، الهام کردا، حمیدرضا آذرنگ، ستاره پسیانی، فرهاد آئیش و دیبا زاهدی

در خلاصه داستان نهنگ آبی آمده است : آرمین دانشجوی تیزهوش و درونگرای رشته امنیت شبکه است که بیشتر وقت خود را در سایت کتابخوانی تازه تاسیس اش صرف می کند. پدر او به بیماری ام اس مبتلاست و در آستانه جدایی از مادرش قرار دارد. در این میان سایت کتابخوانی آرمین باعث آشنایی او با ژاله و ورودش به ماجراهایی عجیب و تازه می شود...

دانلود سریال نهنگ آبی به صورت قانونی از طریق پورتال سبزپندار در دسترس می باشد، همچنین شما میتوانید جدیدترین محصولات شبکه نمایش خانگی را از سبزپندار تهیه و دانلود کنید.

سریال ریکاوری

سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی ، تهیه کنندگی جمال گلی و بر اساس داستانی از مهرداد نیکنام ساخته شده است.

در این سریال نیز بازیگران سرشناس بسیاری ایفای نقش می کنند. بازیگران این اثر عبارتند از : مجید واشقانی، پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، عزت مهرآوران، مریم معصومی ، سیما تیرانداز، شبنم قلی خانی، شیوا طاهری، ندا قاسمی، نگار عابدی، مهسا کامیابی، الهام شعبانی، یاشار هاشم زاده و عباس جمشیدی فر

ریکاوری نیز به دلیل جنجالی بودن داستان ، پس از مدت ها انتظار ، توانست اجازه انتشار بگیرد و مشکلاتی مشابه سریال ممنوعه برای آن اتفاق افتاده بود.

در خلاصه داستان ریکاوری آمده است : ریکاوری داستان سه رفیق و شریک است که تصمیم میگیرند به سفری مجری و بدون همسرانشان بروند تا ریکاوری شوند. این داستان در واقع داستانی در مورد رفاقت ، عشق و خیانت است. بابک ، سهیل و مسعود که با یکدیگر در یک نشریه ی پرفروش کار میکنند و بابک سردبیر این نشریه است. در زندگی شخصی شان دچار مشکلات و مسائلی می شوند و برای فرار از این روزمرگی و استراحت چند روزی به مسافرت مجردی می روند اما….

دانلود سریال ریکاوری از 14 بهمن به صورت قانونی از طریق پورتال سبز پندار مقدور می باشد.

همچنین بزودی دانلود فیلم هزارپا که از پرمخاطب ترین فیلم های سینمایی ایران بوده است نیز در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.