شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

در قالب برگزاری مسابقه یادداشت‌نویسی؛

کودکان و نوجوانان فیلم‌های «سیمرغ و پروانه‌ها» را نقد و تحلیل می‌کنند

بخش «سیمرغ و پروانه‌ها»

سینماپرس: از بهترین یادداشت‌های کودکان و نوجوانان که درباره فیلم‌های ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نوشته می‌شود، تقدیر خواهد شد.

به گزارش سینماپرس؛ کودکان و نوجوانانی که در ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کنند، می‌توانند نظرات خود را نسبت به فیلم‌ها و انیمیشن‌های نمایش داده شده در این بخش، به مدارس خود تحویل داده و در مسابقه یادداشت‌نویسی این رویداد فرهنگی و هنری شرکت کنند.

ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» که برای دومین سال پیاپی همزمان با جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود، به اکران ۵ فیلم و انیمیشن سینمایی «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق، «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی و «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر می‌پردازد.

بدین ترتیب روز شنبه ۱۳ بهمن فیلم «لکنت» در پردیس سینمایی تماشا، یکشنبه ۱۴ بهمن «پاستاریونی» در سینما فرهنگ، دوشنبه ۱۵ بهمن انیمیشن «بنیامین» در سینما ماندانا، سه شنبه ۱۶ بهمن فیلم «ضربه فنی» در باغ کتاب، چهارشنبه ۱۷ بهمن انیمیشن «آخرین داستان» در پردیس سینمایی آزادی از ساعت ۱۰ نمایش داده می‌شوند.

ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» با همراهی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، سازمان سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.