شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

تغییرات بخش‌های خبری ساعت ۲۱ و ۲۲ سیما

بخش خبری ساعت ۲۲ شبکه سه

سینماپرس: به گفته مدیرکل اخبار سیما بخش‌های خبری ساعت ۲۱ شبکه یک و ساعت ۲۲ شبکه سه سیما به زودی با تغییراتی در محتوا، اجرا و ریتم اخبار مواجه خواهند شد.

به گزارش سینماپرس، شهرام وثوقی‌راد مدیر کل اخبار سیما گفت: مخاطبان تلویزیون به زودی تغییراتی را هم در محتوا و هم شکل بخش خبری ساعت ۲۲ شبکه سه سیما خواهند دید که این تغییرات هم شامل ریتم خبر و هم دکور و اجرا خواهد بود. 

وی ادامه داد: زمانی که بخش خبری ساعت ۲۲ راه اندازی شد ما شاهد موفقیت‌های بسیاری بودیم که زمانی دومین و در مقطعی هم سومین بخش خبری پربیننده تلویزیون بود اما با آمدن فضای مجازی احساس کردیم که اخبار شبکه ۳ سیما که اتفاقا برای جوانان نیز هدف گذاری شده، تحت الشعاع قرار گرفته است چون اخبار در حجم کمتر و سرعت بیشتری در فضای مجازی منتشر می‌شد که اتفاقاً مخاطب جوان ما نیز به راحتی به آن دسترسی داشت. 

وی تاکید کرد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم که بخش خبری ساعت ۲۲ علاوه بر اطلاعات خبری حرفی هم برای گفتن داشته باشد و در عین حال به نیاز مخاطب و فضای مجازی هم توجه کرده باشد. در همین راستا بخش خبری ساعت ۲۲ با شکل و بافت جدیدتری روی آنتن خواهد رفت. البته، گفتن این نکته ضروری است که اخبار و اطلاعات با هم به مخاطب ارائه خواهد شد و ما در این بخش از همه فرآورده‌های خبری نظیر گزارش، خبر، مهمان و ارتباط با خارج از استودیو را خواهیم داشت ولی در کنار آنها ریتم تند خواهد بود و شیوه ارائه آن نیز جدید خواهد بود. 

وثوقی‌راد همچنین درباره تغییر مجریان بخش خبری ساعت ۲۲ نیز توضیح داد: قطعاً ما در کنار مجری‌های قدیمی از مجری‌های جدید هم استفاده خواهیم کرد و آقای موغاری علاوه بر سردبیری این بخش در اجرا هم کمک خواهند کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش درباره بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما نیز گفت: در این بخش نیز به عنوان رسمی‌ترین و اصلی ترین بخش خبری تلویزیون با توجه به شرایط روز تغییرات خواهیم داشت و هدف گذاری ما مبتنی بر تحلیل خواهد بود، ضمن اینکه دکور این بخش خبری هم دستخوش تغییر شده است. 

وثوقی راد در پایان بیان کرد: اینکه ما صرفا بخواهیم اطلاع‌رسانی کنیم، دیگر خنثی و خارج از خاصیت است و باید از تحلیل استفاده کنیم و با توجه به این موضوع امیدوارم که خروجی خوبی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.