شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

دبیرخانه جشنواره اعلام کرد:

تبلیغات محیطی تئاتر فجر در مترو و اتوبوس‌های شهری آغاز شد

تبلیغات محیطی «تئاتر فجر»

سینماپرس: دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر از میزبانی ایستگاه‌ها و واگن‌های متروی تهران برای تبلیغات محیطی این جشنواره خبرداد.

به گزارش سینماپرس، طبق تفاهم‌نامه انجام پذیرفته با شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری متروی تهران  تبلیغات محیطی در ایستگاه‌های منتخب و واگن‌های مترو آغاز شد.

 وحید لک مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: مرحله دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از پایان ایام سوگواری آغاز خواهد شد و طبیعتا علاقمندان تئاتر با تبلیغات گسترده تری مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: در ادامه تبلیغات محیطی و منطقه ای سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره در ایستگاه‌های مختلف مترو و در تصمیمات شهری از چند روز پیش آغاز شد.

مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر توضیح داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهره برداری قطارهای شهر تهران (مترو) برای آگاهی و اطلاع رسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای بی شمار مردم در طول روز از خطوط مترو، این برنامه ریزی از هفته گذشته عملیاتی شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.

مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پایان اضافه کرد: اکران اعلان جشنواره، پخش تیزر در ایستگاه‌ها و واگن‌های قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره در فضای مترو است.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.