جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

بیانیه ۲ نهاد سینمایی در پی شهادت مرزبانان و پاسداران انقلاب

پاسدار

سینماپرس: جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» و سازمان سینمایی حوزه هنری در پی شهادت مرزبانان و پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌هایی صادر کردند.

به گزارش سینماپرس، جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در پی شهادت مرزبانان و پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«همزمان با جشن های شکوهمند چهل سالگی انقلاب اسلامی دست پلید تروریست های از خدا بی خبر از آستین حامیان کثیفشان بیرون آمد و با حمله بزدلانه به مرزبانان و پاسداران ایران اسلامی در استان سیستان و بلوچستان تعدادی از فرزندان این مرز و بوم را به خاک و خون کشید. این اقدام بزدلانه درست در زمانی توسط عمله شیطان و تروریست‌های تکفیری اتفاق افتاد که دستیاران استکبار جهانی و هم پالکی هایشان یکبار دیگر ذلت و استیصال شان را در تئاتر ورشو به نمایش گذاشته اند تا به خیال واهی شان- خللی بر عزم و اراده ملت بزرگ و حماسه آُفرین ما بیفکنند.

جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» ضمن محکوم ساختن این گونه اقدامات سبوعانه و ابراز انزجار نسبت به این‌گونه فجایع ضدانسانی و دلخراش، همدردی خویش را با ملت بزرگ ایران و به‌ویژه، پاسداران و مرزبانان جان بر کف نظام اسلامی اعلام می‌دارد و این ضایعه غمبار را به خانواده آن عزیزان تسلیت می‌گوید. بر این باوریم تحرکات کور تروریست‌ها و  این‌ دست و پا زدن‌ها نشانه اوج استیصال نظام سلطه و ایادی منطقه ای آن‌هاست. به امید نابودی نظام استکبار و ایادی منطقه ای آنها و سرپنجه‌های تروریست شان.»

همچنین سازمان سینمایی حوزه هنری با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت پاسداران و مرزبانان انقلاب در سیستان و بلوچستان این جنایت ضد انسانی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

«این گونه اقدامات کور و بزدلانه نشان ضعف و استیصال دشمنان این سرزمین و  هراس شان از  گسترش و بالندگی انقلاب اسلامی و استقلال ملت حماسه ساز و غرورافرین ماست.

این حرکت مذبوحانه امروز، بیش از هر چیز خشم و عصبانیت استکبار جهانی و دست نشانده‌های منطقه‌ایش را از حضور  باشکوه ملت در جشن های چهل سالگی انقلاب به نمایش می‌گذارد.

 دشمنان انقلاب اسلامی غافل از آنند که ملت بزرگ ایران در طول چهار دهه تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی همواره، نشان داده است که این گونه اقدامات کوردلانه تاثیری بر عزم و اراده پولادین شان در راه حفظ عزت و استقلال نخواهد گذاشت.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.