دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰

"تابستان عزیز" پیش از اکران روی آنتن شبکه اول

فیلم سینمایی "تابستان عزیز

فیلم سینمایی "تابستان عزیز" به کارگردانی امیرشهاب رضویان پیش از اکران عمومی به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از رسانه خبری شبکه یک سیما، "تابستان عزیز" به کارگردانی امیر شهاب رضویان و تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی چهارمین اپیزود از مجموعه "شهری که دوست می دارم" است که با محوریت شهر مقدس مشهد ساخته شده است.
در این فیلم که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما ساخته شده است، رابعه مدنی، سروش صحت، مهران رجبی، صابر ابر و بازیگر نوجوان هومن ذبیحی به ایفای نقش می پردازند.
"تابستان عزیز" داستان عزیز و نوه اش است که حمید بدون هماهنگی با خانواده، از همدان راهی مشهد شده، در مسافرخانه بهشت، اتاقی اجاره می کنند. عزیز سال ها در پی سفر به مشهد بوده و فرزندانش به دلیل درگیری های کاری و خانوادگی نتوانسته اند با او به سفر بیایند. حمید نوه ماجراجوی او تنها کسی است که با او همدست شده و به سفر آمده است. عزیز به دنبال زیارت و حمید پیگیر مسابقه فوتبال آخر هفته تیم پاس در مشهد است.
سیروس عموی حمید از همدان ردشان را پیدا می کند و برای بازگرداندن آنان به مشهد می آید، اما خود درگیر ماجرایی عاطفی می شود.
سایر عوامل تولید این فیلم تلویزیونی عبارتند از: فیلمنامه نویسان: علیرضا محمودی، امیرشهاب رضویان بر اساس طرحی از اصغر فرهادی، مدیر تصویربرداری: مسعود امینی، طراح صحنه و لباس: سیامک کاری نژاد، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، مدیرتولید: افشین قلی پور، طراح و اجرای گریم: مرتضی متقی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: عباس نظام دوست، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، دستیار اول تصویربردار: عباس رحیمی، مجری طرح: سیدسعید رضویان.
"تابستان عزیز" ساعت 22 روز سه شنبه 27 مهرماه به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای پیام/ح/ج

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.