چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

به کارگردانی پیتر برگ؛

ساخت مستند زندگی کورنل توسط کمپانی برد پیت

برد پیت

سینماپرس: مستندی پیرامون کریس کورنل، از جمله چهره های فقید موسیقی راک، به تهیه کنندگی کمپانی تهیه فیلم برد پیت و پیتر راگ ساخته می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، یک فیلم مستند جدید حول محور زندگی کریس کورنل، مرد اول گروه‌های موسیقی راک ساوندگاردن و آدیواسلیو در حال حاضر در دست ساخت است.

این فیلم توسط ویکی بیوه کورنل و همچنین شرکت تهیه «فیلم ۴۵» که متعلق به برد پیت و پیتر برگ بوده و تمرکز اصلی‌اش روی محتوای آثار غیرداستانی و برنددار است، ساخته می‌شود. برگ که تا به حال فیلم‌های «تنها بازمانده» و «دیپ‌واتر هورایزون» (اگر سنگ از آسمان ببارد) را هم ساخته، روی صندلی کارگردانی خواهد نشست.

کورنل از سال ۱۹۸۴ که گروه ساوندگاردن به وجود آمد تا زمانی که تا سال ۱۹۹۷ منحل شد، خواننده و ترانه‌سرای آن بود. در ادامه او با اعضای گروه Rage Against the Machine گروه آدیواسلیو را تشکیل داد. گروه ساوندگاردن در سال ۲۰۱۱ دوباره متحد شد. این گروه در حین اجرای تور بود که روز هجدهم ماه مه سال ۲۰۱۷ کورنل بعد از یکی از اجراهای آن‌ها در دیتروت جان خود را از دست داد. مرگ او خودکشی تشخیص داده شد.

در ماه ژانویه، ویکی کورنل و تعدادی از دیگر موزیسین‌های عرصه موسیقی گرانج از جمله استون گاسارد و جف آمنت از گروه پرل جم، کنسرتی به نام «من بزرگراه هستم: یادبودی برای کریس کورنل»‌ به احترام او در لس‌آنجلس برگزار کردند. از جمله افرادی که در آن کنسرت اجرا داشتند می‌توان به مایلی سایرس، فو فایترز، متالیکا، برندی کارلایل و کریس استیپلتون اشاره کرد. برد پیت هم آنجا حضور داشت.

کورنل طی مسیر حرفه‌ای کاری خود ۱۶ نامزدی دریافت جایزه گرمی را از آن خود کرد و سه بار برنده آن شد. نخستین باری که او گرمی برد به خاطر بهترین اجرای موسیقی متال برای آهنگ «Spoonman» و دومین بار برای بهترین اجرای موسیقی هارد راک برای «Black Hole Sun» بود که هر ۲ مربوط به گروه ساوندگاردن می‌شد. آخرین گرمی هم هفته گذشته به خاطر بهترین اجرای موسیقی راک به آهنگ «When Bad Does Good» او تعلق گرفت.

آخرین فیلم برگ «مایل ۲۲» با نقش‌آفرینی مارک والبرگ بود. پروژه بعدی او «سرزمین عجایب» است که در عین حال پنجمین همکاری او با والبرگ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.