سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

چرا رویگری پیشنهاد بازی در شبکه‌های خارجی را نپذیرفت؟

رضا رویگری

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال مختارنامه گفت: چندین بار شرایط و پیشنهاداتی برای حضور در خارج از کشور و بازی در سایر شبکه‌های خارجی داشتم اما هیچگاه آنها را نپذیرفتم زیرا من عاشق این خاک و مردمم هستم.

رضا رویگری بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر برای درمان به فیزیوتراپی می‌روم. پیشتر فیزیوتراپی در آب را امتحان کرده بودم که به شدت جواب داد و اگر دوباره روند آب درمانی را آغاز کنم مطمئنم که یک ماهه خوب خواهم شد.

وی در همین راستا ادامه داد: قرار بود به سفارش آرش میراسماعیلی در یک مرکز درمانی روند درمانم را ادامه دهم. چند جلسه‌ای در آن مرکز حضور یافتم اما بیشتر با برق درمانی روبرو شدم که چندان موثر نبود و آن را ادامه ندادم. البته آرش میراسماعیلی لطف بسیاری کرد اما آن مرکز چندان مثمر ثمر نبود.

بازیگر سریال "مختارنامه" در خصوص پیشنهادات سینمایی و یا تلویزیونی افزود: پیشنهاد خاص که هیچ پیشنهاد عام هم ندارم. در سینمای امروز مشخص است که نقش‌ها به چه کسانی می‌رسد. من جزو رفیق و فامیل دست اندرکاران سینما نیستم و به همین دلیل کسی مرا نمی بیند. من بازیگری هستم که مردمم را دوست دارم و میخواهم برای آنها بازی کنم.

وی با اشاره به علاقه خود برای بازگشت به بازیگری ادامه داد: چندین بار شرایط و پیشنهاداتی برای حضور در خارج از کشور و بازی در سایر شبکه‌های خارجی داشتم اما هیچگاه آنها را نپذیرفتم زیرا من عاشق این خاک و مردمم هستم.

رویگری با تاکید بر آماده بودن برای حضور در آثار سینمایی خاطرنشان کرد: من از لحاظ بیان و میمیک و احساس بازیگری کاملاً آماده بازی هستم اما دوستان متاسفانه در حق من کم لطفی می‌کنند. من همان رضا رویگری قدیم هستم، ممکن است نتوانم از دیوار بالا بروم اما می‌توانم بازی کنم. من شاید از اصل افتاده‌ام باشم اما از اصل که نیفتاده ام.

برچسب‌ها

نظرات

  • ربانی ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۷:۴۶
    0 0
    جمله غلط :من شاید از اصل افتاده‌ام باشم اما از اصل که نیفتاده ام. جمله صحیح:من شاید از اسب افتاده باشم اما از اصل که نیفتاده ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.