سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

دنیای هالیوود

بد اخلاق‌ترین بازیگران هالیوودی را بیشتر بشناسید+ تصاویر

هالیوود

سینماپرس: بازیگرانی در هالیوود هستند که توانایی کنترل رفتار خود را ندارند و باعث آزردگی اطرافیان خود می شوند.

به گزارش سینماپرس، در هالیوود بازیگران بد اخلاق و بسیار عصبانی وجود دارند که در این بین نام افراد مشهور و حتی برندگان اسکار نیز دیده می شود. برخی از بازیگران این رفتار ناپسند را کنار گذاشته اند اما عده‌ای هنوز نتوانسته اند از این رفتار دست بکشند و به گونه‌ای برایشان عادت شده است. در اینجا به معرفی خشمگین‌ترین بازیگران هالیوود می پردازیم.

جک نیکلسون

نیکسلون که بیشتر نیز که به خاطر ایفای نقش‌های خشن شناخته میشود در واقعیت نیز این خشونت را بروز داده است. در سال ۱۹۹۴ به دلیل اینکه یک فرد او را در ترافیک معطل کرده است از ماشین پیاده می شود و با چوب گلف شیشه جلوی ماشین او را به طور کامل می شکند.

کریستین بیل

او که به تازگی نامزد اسکار شده بود و سابقه بردن آن را نیز دارد معمولا اخلاق خوبی دارد، اما استثنائا در فیلم برداری فیلم «نابودگر؛ رستگاری» بر سر شین هرلبت یکی از تصویر برداران این فیلم به خاطر وقفه بیجا در تصویر برداری فریاد زد و او را با کلمات زشتی مورد خطاب قرار داد و گفت: دیگر بروی صحنه نخواهد آمد. او به سرعت از این عمل خود پشیمان شد و عذر خواهی کرد. به گفته بیل، او خیلی بی ارزش و مثل ولگردها صحبت کرده است.

شان پن

بازیگر و کارگردان آمریکایی نیز با عکاس‌ها درگیری داشته است، اما خشونت او بیش از اندازه بود و عکاس را مورد ضرب و شتم قرار داد تا حدی که دوربین عکاسی را به طور کامل از بین برد او تنها یک بار این کار را انجام نداده بود و در گذشته نیز سابقه این کار را داشته است او به خاطر تکرار این کارش ۱۸ ماه را در زندان گذرانده است.

نیکلاس کیج

او در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که زمانی که یک بازیگر جوان بود به دلیل لجبازی اش با هتل، اتاقی که در اختیارش گذاشته شده بود را به شدت کثیف کرد، روی صندلی‌ها راه میرفته و به هر کسی که سر راهش سبز میشده پرخاش می کرده است او همچنین گفت که بابت این کارش سزاوار زندان بوده است و خشم را تنها هدر دادن انرژی توصیف کرد.

الک بالدوین

بازیگری که سابقه دریافت جایزه گلدن گلوب و اجرای اسکار را دارد، در فضای مجازی به حمله به یک عکاس در چندین مراسم و مناسبت متهم شد که در نهایت با انتشار یک عکس این اتهام تایید شد.

شایا لباف

او نیز همانند الک بالدوین با یک عکاس درگیری داشته است، او وقتی که در یک کافه در جنوب لندن در حال گذراندن اوقات خود بود با یک عکاس روبرو می شود شایا به سمت او میدود و لیوان قهوه خود را به سوی او پرت میکند. او دلیل این کارش را زیر پا گذاشتن حریم شخصی اش توسط عکاس می داند.

راسل کرو

عصابنیت این بازیگر کار دستش داد و توسط پلیس دستگیرشد. در سال ۲۰۰۵ او به خاطر پرتاب تلفن به صورت یکی از کارمندان هتل دستگیر شد و همچنین به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.