پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

حاشیه های دورهمی

واکنش علی علیزاده نسبت به انتقاد مهران مدیری از مسئولین

علی علیزاده

سینماپرس: علی علیزاده نوشت: خط قرمز ما همین امروز، همان چیزی است که عده‌ای با دست خالی در مهر پنجاه و نه به خاطرش جلوی صدام ایستادند و امروز هم به خاطرش سختی‌های تحریم را تحمل می‌کنند. همان مردمی که دستمزد تمام عمرشان از درآمد یک ماه مهران مدیری کمتر است.

به گزارش سینماپرس، علی علیزاده در واکنش به صحبت‌های اخیر مهران مدیری در برنامه دورهمی در انتقاد از مسئولین نوشت:

- برای ما فرقی نمیکند حمید فرخ نژاد باشی و جزو تیم سلبریتی‌های اصلاح طلبان که سلاح تیز و برنده کمپین انتخاباتی روحانی محسوب میشدی یا مهران مدیری و احسان علیخانی باشی، سرمایه و ابزاری چنان پرارزش برای مدیران اصولگرای تلویزیون که وقتی پارسال روزنامه شرق شبهه‌ای به تو وارد کرد یک ساعت آنتن تلویزیون هشتاد میلیونی را به مثابه رانت برای رفع شبهه در اختیارت گذاشتند، خط قرمز ما امنیت و منافع ملی است.

- برای ما فرقی نمیکند فلان طلبه جوانی باشی که چون پدرزنت فقیه شورای نگهبان است رانت نوعی عدالتخواهی را داری که اگر یک کارگر هفت تپه یک کلمه اش را بگوید دستگیر میشود یا نسرین ستوده‌ای باشی که چشم به جایزه نوبل دوخته‌ای و هفت سال زندانت را میگویی سی و هفت سال، خط قرمز ما امنیت و منافع ملی است.

- برای ما فرقی نمیکند اصولگرا باشی یا حزب اللهی یا اصلاح طلب یا اپوزیسیون، اگر صورت امید و اعتماد عمومی که بنیان امنیت و منافع ملی است را بخراشی مقابلت می‌ایستیم و صورتت را میخراشیم. که بدون امید این هشتاد میلیون با هم دشمن و از هم تجزیه میشوند. هشتاد میلیونی زیر بمباران جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی ترامپ و شرکا.   

- و اگر ذهنیت کمیت‌زده‌ و نئولیبرال شده‌ی مدیران صداوسیما مدارا با مجری‌های چندمیلیارد تومنی است چون فلان میلیون تماشاچی می‌آورند و اگر فلان نهاد انقلابی سیاستش این است که همانطور که تیم های فوتبال ستاره میخرند او هم سلبریتی های چشم سبز خودش را داشته باشد، حتی اگر این سلبریتی ها تک تک ارزشهای ملی این کشور را زیر سوال ببرند، حتی اگر مثل مهران مدیری در این سالها به اسم نقد، ایرانی بودن را تحقیر کنند و خروجی کارشان وادادگی ملی و لاابالیگری هویتی و کلنگی کردن ارزشهای جمعی باشد. خط قرمز ما بر اساس منافع قبیله و جناح و دسته ما تعیین نمیشود و وزن کشی تیم سلبریتی های اصلاح طلب در برابر تیم سلبریتی های اصولگرا برای انتخابات بعدی جایی در محاسبات ما ندارد، چراکه وطن باشگاه فوتبال لیگ حرفه‌ای نیست و بازیکنانش خریدنی نیستند.

- خط قرمز ما همین امروز، همان چیزی است که عده‌ای با دست خالی در مهر پنجاه و نه بخاطرش جلوی صدام ایستادند. جلوتر از ارتش و سپاه و دولت و امروز هم بخاطرش سختیهای تحریم را تحمل میکنند. همان مردمی که دستمزد تمام عمرشان از درآمد یک ماه مهران مدیری کمتر است.

- راستی آقای مدیری. کاش یک کلمه بگویید برای برگشتن به تلویزیون رقم دریافتی تان از تلویزیون و درآمدتان از اسپانسرها چقدر بوده؟
بگذارید تا مردم قضاوت کنند که آیا همه ما سختی های این سال سیل و تحریم را یکسان تحمل میکنیم یا نه؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.