دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵

دنیای کودکان

جدول پخش شبکه نهال بهاری شد

شبکه نهال

سینماپرس: ساعت پخش برنامه‌های شبکه نهال به حالت قبل بازگشته و همچنین چندین عنوان جدید به جدول پخش این شبکه اضافه شده است.

به گزارش سینماپرس، هم‌زمان با پایان تعطیلات نوروزی، روال پخش برنامه‌های شبکه نهال به حالت عادی بازگشته است.

بر این اساس جدول زمانی پخش برنامه‌ها به‌صورت پخش در روزهای زوج، فرد و پنجشنبه و جمعه تغییر کرده است.

همچنین چند عنوان جدید به این جدول اضافه شده که می‌توان به انیمیشن‌های «رکاب‌زنان کوهستان» محصول سال ۲۰۱۸، سری جدید داستان‌های اردک با نام «اسکروج و جوجه اردک‌ها» محصول سال ۲۰۱۷، «ریون ناقلای کوچولو» محصول سال ۲۰۱۶ و «پیمان دوستی» محصول استودیو «نپتون» سال ۱۹۹۵ اشاره کرد.

انیمیشن «رکاب‌زنان کوهستان» با موضوع ورزشی، نگاه خاص و متفاوتی نسبت به ورزش دوچرخه‌سواری دارد. داستان این مجموعه دربارۀ پسری با اعتمادبه‌نفس کم بوده که پس از پیوستن به باشگاه دوچرخه‌سواری و پیدا کردن استعدادش در این رشته خود را پیدا می‌کند و گروه دوچرخه‌سواری به وجود می‌آورد.

مجموعه پیمان دوستی انیمیشنی جدید، کاری از استودیو «نپتون» که خالق آثار خاطره‌انگیزی چون «خانوادۀ دکتر ارنست» و «باخانمان» است. داستان این مجموعه دربارۀ دوستان هم‌پیمانی بوده که روزهای تلخ و شیرینی را در کنار هم تجربه می‌کنند. در ادامۀ تغییرات جدول پخش، برنامه‌ی تولیدی «دورت بگردم ایران» هم در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۶ و بازپخش آن شب بعد ساعت ۲۰ پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.