سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷

خودباختگی فرهنگی

همکاری انجمن سینمای جوانان با سفارت دانمارک برای برگزاری هفته فیلم!

وزیر مهاجرت دانمارک

سینماپرس: روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران در اطلاعیه‌ای از برگزاری هفته فیلم دانمارک از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت در تهران و شهرهای کاشان، اصفهان، شیراز و یزد به صورت رایگان خبر داده است.

به گزارش سینماپرس، روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران در اطلاعیه‌ای از برگزاری هفته فیلم دانمارک از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت در تهران و شهرهای کاشان، اصفهان، شیراز و یزد به صورت رایگان خبر داده است.
دانمارک پنجمین کشوری است که بعد از ژاپن، شیلی، فنلاند و اسپانیا مورد توجه انجمن سینمای جوانان ایران برای توسعه مناسبات فرهنگی قرار گرفته است. دولت دانمارک در سال‌های اخیر بیشترین توهین‌ها را نسبت به پیامبر اسلام انجام داده است.
وزیر مهاجرت دانمارک در مهرماه ۹۶ در اقدامی شنیع، عکسی از صفحه آیپد خود که تصویری توهین‌آمیز درباره پیامبر اسلام (ص) بود را در صفحه فیس بوک خود بازنشر کرد. گفتنی است در سال ۲۰۰۶ مجموعه ای از تصاویر توهین آمیز درباره پیامبر اسلام (ص) در روزنامه «یولاندس پوستن» دانمارک به چاپ رسید که پس از انتشار خشم مسلمانان این کشور و سراسر جهان را برانگیخت به طوری که حدود ۵۰ نفر در حمله به سفارتخانه های دانمارک در خاورمیانه، آفریقا و آسیا جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.