یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹

جزییاتی از برنامه‌های جشنواره جهانی فیلم فجر

ویژه اعضای باشگاه در سینما فلسطین

سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: شادمهر راستین درباره برنامه‌هایی که در ایام سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در سینما فلسطین اجرا می‌شود، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد خبری سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، شادمهر راستین مدیر باشگاه مخاطبان سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره نحوه خرید بلیت و بسته های سینمایی که در این جشنواره برای اعضای باشگاه مخاطبان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره می توانند از ساعت ۱۶ روز دوشنبه (۲۶ فروردین ماه) با مراجعه به سایت این باشگاه به نشانی www.fajriff.com/fa/club   بلیت های خود را به صورت بسته‌های روزانه یک فیلم، بسته‌های موضوعی و همچنین به صورت تک سانس تهیه کنند.
وی با بیان اینکه اولویت خرید بلیت فیلم‌های جشنواره با اعضای باشگاه مخاطبان است، گفت: بلیت هایی که به صورت بسته به مخاطبان پیشنهاد شده دارای تخفیف ویژه ای برای اعضای باشگاه است و اعضا می توانند تخفیف ها و همچنین شرایط خرید بسته ها و بلیت های تک سانس را از طریق سایت سینماتیکت نیز مشاهده کنند.
راستین با اشاره به اولین اکران فیلم‌های ایرانی در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اظهار کرد:  اکثر این فیلم‌ها اولین اکران خود را در جشنواره جهانی فیلم فجر تجربه خواهند کرد. سانس اصلی پخش فیلم ها در جشنواره جهانی فیلم فجر ساعت ۱۹:۴۵ و در سالن اصلی سینما فلسطین خواهد بود. منتخب بهترین فیلم های خارجی جشنواره شامل بهترین فیلم های بخش مسابقه، فیلم های کمدی، فیلم های کلاسیک مرمت شده و بخشی از آثار بخش مرور سینمای چین نیز در سالن‌های شماره ۲ و ۳ سینما فلسطین اکران خواهد شد.
به گفته وی، علاقه‌مندان به کارگاه های تخصصی و عمومی نیز می توانند از طریق سایت سینماتیکت بلیت حضور در این کارگاه ها را تهیه کنند.
مدیر باشگاه مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر بیان کرد: در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای فیلم ها شناسنامه معرفی تهیه شده که علاقه‌مندان می توانند از طریق سایت جشنواره، صفحه اینستاگرام باشگاه و سایت سینماتیکت از اطلاعات فیلم های مدنظرشان مطلع شوند. همچنین سهمیه اعضای باشگاه مخاطبان به دلیل استقبال در سه دوره گذشته در پردیس سینمایی چارسو افزایش پیدا کرده است و سانس های صبح (۱۱:۳۰ الی ۱۳:۳۰ منتخب جشنواره) با تخفیف ویژه برای اعضای باشگاه قابل استفاده است.
راستین با اشاره به اینکه جشنواره با توجه به تقارن با اعیاد نیمه شعبان برنامه‌های ویژه‌ای دارد، گفت: در مدت برگزاری جشنواره هر شب مراسمی با حضور عوامل و بازیگران فیلم های منتخب ایرانی برای رونمایی از پوستر و نمایش فیلم ها برگزار خواهد شد. در سالن ۲ و ۳ سینما  فلسطین بسته فیلم های مستند، جشنواره جشنواره‌ها و منتخب جشنواره برای اعضای باشگاه مخاطبان جشنواره در نظر گرفته شده و به نوعی سالن های ۲ و ۳ سینما فلسطین سالن های تخصصی فیلم جشنواره هستند که به اعضای باشگاه اختصاص یافته است.
وی در پایان ضمن اشاره به تجهیز سالن‌های سینما فلسطین اظهار کرد: در این دوره از جشنواره سالن اصلی سینما فلسطین به سیستم پخش «دی سینما» مجهز شده و فیلم‌ها با کیفیت تصویری بالایی نمایش داده خواهد شد و مراسم رونمایی از پوستر فیلم ها با حضور عوامل اصلی از دیگر برنامه های اکران اول در سینما فلسطین است.
آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.
سی‌وهفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.