دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

پیام تبریک

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به سردار جعفری

حجت‌الاسلام محمد قمی

سینماپرس: محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، انتصاب سردار جعفری به عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه را با انتشار پیامی به وی تبریک گفت.

به گزارش سینماپرس، محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار پیامی، انتصاب سردار جعفری به عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
برادر ارجمند و مجاهد، سردار سرلشکر پاسدار، جناب آقای جعفری - زید عزه
 سلام الله علیکم؛
 از طرف خود و آحاد همکارانم در سازمان تبلیغات اسلامی، یک دهه مجاهدت خالصانه و بی‌ریا در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، خدمت مؤثر به مردم عزیز و سربازی پرتلاش در رکاب نائب امام عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را به جنابتان تبریک و همچنین خداقوت عرض می کنم.
 نظر به اشتراک افق ماموریتی مهم در هر دو مجموعه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص "گسترش و تبیین معارف انقلاب اسلامی بر پایه خطوط ترسیم شده در بیانیه گام دوم"، سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا در این عرصه و نیز در سایر عرصه‌های فرهنگی حائز اولویت در گام دوم انقلاب اسلامی، نهایت همکاری و هم‌افزایی را با آن نهاد مبارک معمول دارد. امید آن که با اتکال به لطف خداوند متعال و دعای امام عصر (عج) - که امروز سالروز خجسته میلاد پرفیض و برکت ایشان بود - همگی گام‌های فرهنگی را در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی با سرانگشت هدایت رهبر فرزانه انقلاب محکم‌تر و سریع‌تر برداشته، بدین ترتیب شامل رضایت حضرتشان شویم. ان‌شاءالله
 محمد قمی
 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ هجری شمسی 
نیمه شعبان المعظم ۱۴۴۰ هجری قمری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.