شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

روایتی درام از

جنگ ویتنام سوژه فیلم جدید کارگردان «کتاب سبز» می شود

پیتر فارلی

سینماپرس: پروژه جدید سینمایی پیتر فارلی کارگردان برنده اسکار، فیلمی درباره جنگ ویتنام خواهد بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، پیتر فارلی که آخرین فیلم او به نام «کتاب سبز» چندین جایزه اسکار را از آن خود کرد، پروژه بعدی خود را برای کمپانی اسکایدنس کارگردانی خواهد کرد؛ فیلمی که روایتی درام از جنگ ویتنام است.

این فیلم بر اساس کتابی نوشته جوانا مولی و جان دونوهو با عنوان «داستان یک دوستی واقعی از جنگ قوی‌تر است» خواهد بود. فیلم داستان واقعی دونوهو را روایت می‌کند که در سال ۱۹۶۷ نیویورک را به مقصد ویتنام ترک می‌کند تا همراه دوستانش در این جنگ شرکت کنند.

برایان کوری کمک نویسنده فیلم «کتاب سبز» و پیت جونز نویسنده فیلم گذرگاه به همراه پیتر فارلی فیلمنامه این پروژه را خواهند نوشت. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، دان گرنگر و اندرو ماسکاتو به عنوان تهیه کننده در این فیلم سینمایی حضور خواهند داشت.

اثر قبلی پیتر فارلی که نظر مثبت منتقدان را به همراه داشت، در پنج بخش نامزد اسکار شد و در سه بخش نیز جایزه بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش مکمل (برای ماهرشالا علی) را از آن خود کرد.

کتاب سبز با فروش ۳۱۵ میلیون دلاری در سینماهای جهان که شامل ۸۵ میلیون در داخل آمریکا بود، در گیشه نیز موفق ظاهر شد. این در حالی است که بودجه این فیلم تنها ۲۳ میلیون دلار گزارش شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.