یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

«یک نمایش یک اندیشه» در شبکه ۴

جشنواره استانی تئاتر «اندیشه مطهر» در قاب ۴

فراخوان جایزه مردمی «شهید مطهری» در نهمین جشنواره فیلم عمار

سینماپرس: شبکه چهار سیما با ویژه برنامه چهار قسمتی «یک نمایش یک اندیشه» جشنواره استانی تئاتر «اندیشه مطهر» را پوشش می دهد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با یکصدمین سالگرد تولد شهید مطهری جشنواره استانی تئاتر کوتاه «اندیشه مطهر» از ۸ تا ۱۱ اردیبهشت در فریمان برگزار می‌شود و شبکه چهار سیما بخش های مختلف این جشنواره را در قالب «یک نمایش یک اندیشه» پوشش می دهد.
به گفته میثم فرزامی تهیه کننده و کارگردان این برنامه: «یک نمایش یک اندیشه» ویژه جشنواره اندیشه مطهر تولید می شود و ما علاوه بر پوشش بخش های این جشنواره با مسئولان برگزاری و کارگردانان حاضر در این جشنواره گفتگو می کنیم.
فرزامی افزود: دکتر جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، محمدرضا محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، عباس صفایی فرماندار فریمان و جواد اشکذری، احسان روحی، عباس جان فدا، مهدی حسن زاده و شمس آبادی از جمله مسئولین و کارگردانان و نویسندگان تئاتری هستند که در این ویژ برنامه با آنها گفتگو می شود.
تهیه کننده «یک نمایش یک اندیشه» افزود: اختتامیه این جشنواره را نیز پوشش می دهیم و با میهمانان این مراسم به صورت اختصاصی گفتگو خواهیم کرد.
«یک نمایش یک اندیشه» به همت واحد تولید و فنی شبکه چهار سیما از ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود و ویژه روز اختتامیه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۲۲:۴۰ روی آنتن می رود.
جشنواره استانی تئاتر کوتاه «اندیشه مطهر» از ۸ تا ۱۱ اردیبهشت در فریمان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و به همت ستاد برگزاری بزرگداشت شهید مطهری برگزارمی شود و برگزاری جلسات نقد و بررسی، کارگاههای آموزشی، نشست های تخصصی در حوزه ی اندیشه های شهید مطهری، و اجرای تئاتر خیابانی از جمله برنامه های جنبی این جشنواره است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.