دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵

چه کسانی در ایجاد بازار سیاه بلیت نقش دارند؟

دروغ پراکنی سایت‌های فروش بلیت برای مطرح کردن خواننده

فریدون آسرایی

سینماپرس: فریدون آسرایی خواننده کشورمان از دروغ پردازی سایت‌های فروش بلیت کنسرت و دست‌های پشت پرده آن خبر داد.

به گزارش سینماپرس، فریدون آسرایی خواننده پاپ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازار سیاه بلیت در کنسرت ها گفت: سایت‌های فروش و رزرو بلیت کنسرت، در زمینه تمام شدن بلیت‌ها دروغ های زیادی می گویند. البته اتمام بلیت کنسرت قبل از موعد حتما از سوی سایت‌ها نیست و باید عواملی پشت صحنه این ماجراها وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه چه کسی مسئول ایجاد بازار سیاه بلیت و نبود نظارت برای سایت‌های فروش هستند، عنوان کرد: افرادی هستند که فکر می‌کنند با این کارها باعث هر چه بیشتر مطرح شدن خوانندگان خواهند شد و در سایت اقدام به نوشتن اتمام بلیت های خواننده می‌کنند که این کار باعث ورود بلیت ها به بازار سیاه می‌شود.

آسرایی در خصوص پر شدن صندلی کنسرت‌ها و گرایش مردم به سمت موسیقی برخی خوانندگان مبتدی گفت: گاهی اوقات با روی کار آمدن مد موسیقی، خواننده‌های تازه وارد و رواج هرچه بیشتر آن، مردم به آن موسیقی گرایش پیدا می‌کنند و مانند سیلی به این نوع موسیقی و خواننده‌ها هجوم می‌آورند و سالن‌های این کنسرت‌ها را پر می‌کنند.

وی با اشاره به این نوع از تجارت موسیقی افزود: این سبک خواننده‌ها به افرادی که صندلی‌ها را پر می‌کنند، کاری ندارند زیرا موسیقی را تجارتی می‌بینند که فقط به دنبال کسب درآمد هستند و بعد از چند سال خاموش می‌شوند.

آسرایی در خصوص نظارت بر فعالیت این خوانندگان تازه وارد اظهار کرد: مسئولان اگر بتوانند به نیازها و کالاهای اساسی مردم نظارت داشته باشند، حتما دراین عرصه هم می‌توانند کارگشا باشند و این هنجارها را ازبین ببرند اما متاسفانه نظارتی از این بابت بر این کارها نیست.

وی تصریح کرد: خوانندگان کنسرت‌های تازه وارد پاپ، دارای حمایت کننده‌های بزرگ هستند که در سالن‌های بزرگ اجرا می‌کنند و نظرگاه این حامیان به این خوانندگان زیاد است. همچنین علاقه و رغبت بیشترمردم به موسیقی پاپ باعث افزایش تعداد خوانندگان موسیقی تازه وارد شده است و برای هرچه استفاده بیشتر و به دست آوردن پول زیاد از هیاهو وبزرگ نمایی خواننده تازه وارد بهره می‌برند.

آسرایی گفت: دنیا، دنیای آزادی است که شما با تبلیغ وحمایت زیاد توسط بزرگان می‌توانید هر کسی را معروف کنید اما این اقدام خوبی نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.