سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

کمدین مشهور آمریکایی

کوین هارت در نسخه انگلیسی یک فیلم کره‌ای ایفای نقش می کند

کوین هارت

سینماپرس: کوین هارت کمدین مشهور آمریکایی در فیلم «کار مفرط» به عنوان تهیه کننده و بازیگر حضور خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، کوین هارت و کمپانی سی جی اینترتینمنت برای ساخت فیلمی اکشن و کمدی به نام «کار مفرط» با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

تریسی اولیور که فیلم «سفر دختران» و اخیراً نیز فیلم «کوچک» را نویسندگی کرده است، فیلمنامه این پروژه را خواهد نوشت. توزیع این فیلم نیز بر عهده کمپانی یونیورسال خواهد بود.

کمپانی سی جی که ساخت نسخه کره‌ای این فیلم را نیز انجام داده بود، با مشارکت کوین هارت و ترسی اولیور در نسخه انگلیسی این فیلم همکاری خواهد داشت.

نسخه کره‌ای «کار مفرط» که داستان یک گروه پلیس مبارزه با مواد مخدر را روایت می کند، ماه ژانویه اکران شد و با ۱۲۷ میلیون دلار، عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ گیشه کره جنوبی را از آن خود کرد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «وارونه» که کوین هارت نیز در آن بازی می‌کرد، از ماه ژانویه تا کنون در گیشه‌ها ۱۰۸ میلیون دلار فروش داشته است. کوین هارت همچنین به عنوان صداپیشه در انیمیشن «زندگی خصوصی حیوانات خانگی ۲» محصول کمپانی یونیورسال حضور داشت و هم اکنون نیز در حال بازی در دنباله فیلم سینمایی جومانجی با بازی دواین جانسون است. فیلم بعدی تریسی اولیور نیز «خورشید هم یک ستاره است» خواهد بود که اقتباسی از رمان نیکولا یونز است و در تاریخ ۱۷ مه (۲۷ اردیبهشت) اکران می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.