جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

محمدعلی سجادی:

وارش جشنواره ای برای جوانان است

محمدعلی سجادی*

سینماپرس: محمدعلی سجادی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده سینما با حضور در نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش گفت: وارش جشنواره ای برای جوانان است و لازم است آن ها سالی یک بار بتوانند در چنین محیطی گردهم آمده و به همفکری بپردازند.

به گزارش سینماپرس، محمدعلی سجادی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه کننده سینما  با بیان این که وارش در مازندرانی به معنای بارندگی است، اظهار کرد: جشنواره بین المللی فیلم وارش از ابتدای برگزاری تاکنون پر ثمر بوده است و خوشحالم فضایی را در مازندران ایجاد کرده که دوستان هنرمند مازندرانی بتوانند به گفت و گو و تعامل بپردازند.

وی ادامه داد: اقدام مهم این جشنواره به وجود آوردن فضایی بومی، فرهنگی و هنری به طور همزمان است؛ فضاهایی که به شدت مورد نیاز است و امیدوارم جشنواره به تولید و تبادل نظر میان هنرمندان منجر شود. همچنین در کنار این جریان اتفاقات خوبی همچون خلق و بازتولید آثار هنری را شاهد باشیم.

این کارگردان سینما خاطرنشان کرد: وارش جشنواره ای برای جوانان است. چند دوره قبل با مسئولان این جشنواره صحبتی داشتیم  مبنی بر این که این جشنواره نباید تبدیل به یک پز سیاسی و اعتقادی شود. این جشنواره پاتوق خوبی برای جوانان هنرمند است که در سال، یک بار بتوانند گردهم بیایند و همفکری کنند.

سجادی در پایان گفت: امیدوارم جشنواره بین المللی فیلم وارش به ویژه از سوی جوانان حمایت شود. متاسفانه ما معمولا قدر داشته هایمان را نمی دانیم و این جشنواره فرصتی برای توجه به این داشته ها فراهم کرده است.

نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش به دبیری مهدی قربانپور ۹ تا ۱۳ اردیبهشت در استان مازندران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.