شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه

برنامه «چرخ» میزبان رئیس کمیته ملی روبوکاپ می شود

برنامه چرخ

سینماپرس: برنامه «چرخ» شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه، به بررسی، آینده رباتیک در ایران و شگفتی های خلیج فارس می پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «چرخ» شنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه، به بررسی، آینده رباتیک در ایران و شگفتی های خلیج فارس می پردازد. در این برنامه که امشب ساعت ۲۱ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود، دکتر مرتضی موسی خانی رئیس کمیته ملی روبوکاپ و دکتر سیاوش یالپانیان کارشناس تنوع زیستی در مورد ربات ها و خلیج فارس در برنامه گفت‌وگو خواهند کرد.
«اتاق دانشمند» این هفته، زیر وبم زندگی دکتر حسین آفریده استاد دانشکده فیزیک و عضو هیتت علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر را جستجو می کند.
همچنین یکی از آیتم‌های این برنامه با عنوان «صندلی علم‌سنج»، در گفت‌وگو با هنرمندان و سلبریتی‌ها هفت باور رایج بین مردم را بررسی می‌کند که این هفته ندا ملکی مجری مشهور مهمان صندلی «علم سنج» این برنامه است. «۷ خبر» یکی از بخش‌های دیگر برنامه است که اجرای آن را ژورنالیست‌های علمی که اعضای هیات تحریریه برنامه هم هستند بر عهده دارند و هفت خبر مهم علمی هفته را از دیدگاه برنامه انتخاب و بررسی خواهند کرد.
سری جدید مجله علمی «چرخ»، هر هفته مهم‌ترین رویدادهای قلمرو دانش و فن‌آوری را با نگاهی تخصصی اما به زبانی ساده و قابل استفاده عموم، به بحث می‌گذارد.
نخبگان و استادان ممتاز عرصه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، مهمانان این برنامه هستند که الهه بهبودی، تهیه‌کننده و محمدرضا مقدسیان و حسین فروتن مجریان آن هستند. «چرخ»، شنبه ها از ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ دقیقه، زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
شایان ذکر است برنامه تلویزیونی «چرخ» در ماه مبارک رمضان، به دلیل پخش ویژه برنامه های مناسبتی پخش نمی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.