شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

بازیگر مرد عنکبوتی؛

آندرو گارفیلد باز هم کشیش می‌شود

آندرو گارفیلد

سینماپرس: آندرو گارفیلد و جسیکا چِستین در نقش یک زوج کشیش برنامه‌های تلویزیونی ایفای نقش خواهند کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، آندرو گارفیلد بازیگر فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی» و جسیکا چستین، در نقش زوج کشیش تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند که بر اساس یک زندگینامه واقعی است.  

این فیلم بر اساس مستندی به نام «چشم‌های تمی فای» ساخته می شود و داستان فراز و فرود دو شخصیت مسیحی در دهه های ۱۹۷۰- ۸۰ میلادی را روایت می‌کند که به دنبال ساخت بزرگترین برنامه مذهبی تلویزیونی هستند.

چستین به همراه کلی کارمیشال تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند و مایکل شوالتر کارگردان فیلم «بیمار بزرگ» در این فیلم به عنوان کارگردان حضور خواهد داشت. اندرو گارفیلد به تازگی در فیلم «زیر دریاچه نقره‌ای» بازی کرده است که البته در گیشه‌ شکست خورد.

بازیگر سابق مرد عنکبوتی اخیراً به فیلمی مستقل پیوست که در آن قرار است به عنوان یک پیانیست حاضر شود. آندرو گارفیلد سابقه بازی در نقش کشیش با فیلم «سکوت» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را هم دارد. جسیکا چستین نیز در فیلم «مردان ایکس» و «آن؛ قسمت دوم» به ایفای نقش پرداخته که به زودی به سینما خواهند آمد. همچنین فیلمبرداری پروژه جدید او به نام «اِوِه» در سبک انتقام جویی به پایان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.