سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱

بهمن کامیار:

«به عقب برنمی‌گردیم» بر مبنای موقعیت و به دور از کلیشه‌های امروز است

بهمن کامیار

سینماپرس: تهیه کننده « «به عقب برنمی‌گردیم» که قرار است به کارگردانی پویا نبی ساخته شود، این اثر را فیلمی کمدی دانست که به دور از کلیشه‌های امروز است.

به گزارش سینماپرس، بهمن کامیار، تهیه‌کننده فیلم «به عقب برنمی‌گردیم» به کارگردانی پویا نبی درباره زمان تولید این فیلم سینمایی به هنرآنلاین گفت: «در حال حاضر پیش‌تولید فیلم را به شکل جدی آغاز کرده‌ایم و از اوایل تیر فیلم را کلید می‌زنیم و وارد فاز تولید می‌شویم تا بتوانیم پاییز در زمانی مناسب فیلم را اکران کنیم.»

او با بیان اینکه موضوع فیلم کمدی است اما نه از جنس کمدی‌هایی که امروز در سینما شاهد آن هستیم، افزود: «یک کمدی موقعیت است. فیلم‌نامه این فیلم را  آریان گل‌صورت و پویا نبی به صورت مشترک آن را نوشته‌اند. من روی ساخت فیلم کمدی حساس هستم و خیلی قائل به کار کردن در این ژانر نبودم، اما این فیلم از آن دست کمدی‌های شریفی است که بر مبنای موقعیت پیش می‌رود و به دور از کلیشه‌های امروز است که به زور مردم را می‌خندانند. امیدوارم نتیجه کار آبرومند باشد و همه اقشار عام و خاص را راضی نگه دارد.»

کارگردان «در وجه حامل» هم‌چنین درباره انتخاب بازیگران کمدی گیشه پسند و بهره گرفتن از آن‌ها در این فیلم عنوان کرد: «نه الزاما اما در تلاشیم بازیگرانی را انتخاب کنیم که مردم خاطرات خوبی با آن‌ها دارند و در ژانر کمدی و حتی سایر ژانرها شناخته‌شده هستند. بازیگرانی را انتخاب می‌کنیم که اقبال عمومی نسبت به آن‌ها وجود دارد. امیدوارم فیلم ساخته شود و مورد توجه و اقبال مخاطب واقع شود.»

کامیار درباره درجه بندی سنی فیلم عنوان کرد: «بعید می‌دانم فیلم ما مشمول درجه بندی سنی شود چرا که همان‌طور که گفتم از کلیشه‌های موجود به دور هستیم. شوخی‌های جنسی و کلامی در این فیلم دیده نمی‌شود و به همین دلیل برای عموم مخاطبین قابل نمایش است، اما اگر این اتفاق نیز بیافتد به آن احترام گذاشته و می‌پذیریم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.