چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

در دیداری صمیمانه؛

مدیران رسانه ملی به عیادت رضا رویگری رفتند

حضور مدیران رسانه ملی در منزل رضا رویگری

سینماپرس: مدیران شبکه‌های یک و امید به همراه رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در منزل رضا رویگری، هنرمند کشورمان حضور یافته و جویای حال وی شدند.

به گزارش سینماپرس، مدیران شبکه‌های یک و امید به همراه رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در منزل رضا رویگری، هنرمند کشورمان حضور یافته و جویای حال وی شدند.

در این دیدار صمیمانه که مسعود ده نمکی کارگردان کشورمان نیز حضور داشت، رضا رویگری، بازیگر سینما و تلویزیون، با یادآوری خاطره خواندن سرود «ایران ایران» در دهه ۵۰ بیان کرد: روز ۲۶ دی خواستیم به استودیو برویم و قطعه «ایران ایران» را ضبط کنیم، اما خیابان‌ها شلوغ بود و مردم در همه جای شهر شیرینی پخش می‌کردند. آن روز به استودیو نرفتیم و در کنار مردم شادی کردیم و فردا برای ضبط رفتیم.

وی افزود: استودیو صبا به ما اجازه داد این سرود را در آنجا ضبط کنیم. بعد از پیدا کردن استودیو یک مشکل دیگر هم وجود داشت و آن حکومت نظامی بود. به همین دلیلی ناچار شدیم چند روزی را در استودیو بمانیم تا ضبط این کار تمام شود.

وی ادامه داد: روزی که از این استودیو بیرون می‌آمدم، افتخار کردم که یک کار انقلابی پر خطر و ارزشمند انجام داده‌ام، هیچگاه فکر نمی‌کردم سرود ایران ایران اینقدر ماندگار شود و همیشه یادآور روزهای انقلاب باشد.

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره نقش خود در این سریال هم بیان کرد: داوود میر باقری گفت یک نقش ایرانی دارد که می‌خواهد من در آن نقش بازی کنم. یکی از عوامل در روز گریم به من گفت افراد زیادی برای این نقش پیشنهاد شده و گریم داشته اند، اما کارگردان اصرار داشت شما این نقش را بازی کنید.

زین العابدین، مدیر شبکه یک سیما هم ضمن آرزوی سلامتی برای رویگری گفت: سریال «مختارنامه» کاری اثرگذار و فراموش نشدنی است، همچون سرود «ایران ایران» که با گذشت سال‌ها همچنان زنده و تاثیر گذار است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.