شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

دنیای هالیوود

قانونی که اشک سلبریتی‌ زن را درآورد!+ عکس

فیلیسیتی هافمن

سینماپرس: این بازیگر ۵۶ ساله در زمان گفتگو با قاضی گریه می‌کرد و نتوانست خونسردی خود را در طول دادرسی حفظ کند.

به گزارش سینماپرس، ماه‌ها و روزهای اخیر برای «فلیسیتی هافمن» و «لوری لاگلین» روزهای بسیار نگران کننده‌ای است. این دو پرونده مشابهی در دادگاه‌های فدرال‌ برایشان مفتوح شده و این دو بازیگر سرشناس روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارند.

سمت راست «فلیسیتی هافمن» و سمت چپ «لوری لاگلین»

لاگلین و هافمن دوستاره سرشناس سریال‌های تلویزیونی، از ثروت فراوان و موقعیت خود استفاده کرده‌اند و به صورت پنهان پول‌هایی را پرداخت کرده‌اند تا با افزایش نمرات فرزندانشان، آنها امکان قبولی در امتحان ورودی «کالج‌های برتر آمریکا» را داشته باشند.

این خبر را نخستین‌بار دپارتمان عدالت آمریکا منتشر کرد و پرونده این دو نفر روانه دادگاه شد. هافمن با وثیقه ۲۵۰ هزار دلاری و لاگین با ضمانت یک میلیون دلاری آزاد شدند.

هفته گذشته در مراسم دادگاهی  بازیگر سریال زنان مستاصل خانه‌دار، این بازیگر از فرط استیصال  احساسات خودش را در دادگاه بروز داد. فلیسیتی در جلسه سه شنبه هفته گذشته خود در دادگاه اظهار گناهکاری کرد و در مقابل قاضی پذیرفت که ۱۵ هزار دلار داده تا دخترش در امتحانات سال آخر دبیرستان تقلب کند. در روز دادگاه برادر فلیستی او را همراهی می‌کرد و نکته تعجب برانگیز این بود که «ویلیام اچ میسی» شوهربازیگر و سرشناس فلیسیتی او را همراه نمی‌کرد.

در دادگاه قبلی نیز همسرش در بوستون او را همراهی نمی‌کرد و به نظر می‌رسد که اچ میسی تلاش می‌کند از این رسوایی فاصله بگیرد. این بازیگر ۵۶ ساله در زمان گفتگو با قاضی گریه می‌کرد و در نتوانست خونسردی خود را در طول دادرسی حفظ کند. عمده سئوالاتی که درباره او مطرح می‌شود آیا این سلبریتی زندانی خواهد شد؟ جراید و رسانه‌های همچنان منتظر اعلام رای قاضی هستند اما گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که فلیسیتی به احتمال فراوان به زندان خواهد رفت. دادگاه ۱۳ سپتامبر رای خود را اعلام خواهد کرد.

یکی از نزدیکان فلیسیتی به رسانه‌های گفته که این تجربه برای او بسیار خرد کننده بوده و او با همه قدرت می‌خواهد که این تجربه تلخ خود را جبران کند. هافمن که در کارنامه افتخاراتش با حضور در سریال زنان خانه‌دار مستاصل جایزه امی را دریافت کرد، حواشی قضایی ایجاد شده بر مسیر حرفه‌ای‌اش را کاملا درک می‌کند و پخش کمدی نتفلیکسی او به خاطر این حواشی تا ۱۴ هفته به تعویق افتاد.

متهم دیگر پرونده رشوه برای برنده شدن در کالج‌های برتر آمریکا  لوری لاگلین بازیگر «خانه کامل» است. دادگاه لاگین و شوهر طراح فشن او دو هفته دیگر برگزار می‌شود. این دو هر اظهار بی گناهی کرده‌اند در حالیکه پرونده آنها  در دادگاه فدرال تشکیل شده، این دو متهم هستند که نیم میلیون دلار رشوه پرداخت کرده‌اند که دخترشان در «یو اس سی» امتیازات لازم را کسب کند. اما منابع آگاه و آنچه در جراید آمریکایی منتشر شده موید این مسئله است که این دو می‌خواهند تقیصر را متوجه گروه های رشوه گیرنده کنند. کسانی که ماجرای تقلب را افشا کردند و یک هیاهوی مطبوعاتی از آن ساخته‌اند. در هر صورت اگر دادگاه فدرال این بازیگر ۵۴ ساله را گناهکار تشخصی بدهد او بیست سال زندانی خواهد شد. ضمن اینکه رابطه این ستاره با دختر کوچکترش که در یوتیوب فعالیت می‌کند، قطع شده است. او چندین بار در کانال یوتیوب خود اعلام کرده که آمادگی بخشیدن کارهایی که پدرش و مادرش کرده‌اند را ندارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.