دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

ایمان کرمیان مطرح کرد؛

روی دستمزد عوامل پشت صحنه نیز کار شود

ایمان کرمیان

سینماپرس: رییس انجمن «جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران» بیان کرد با مدیران تولید جلساتی را برای افزایش دستمزد اعضای این انجمن برگزار کردیم.

به گزارش سینماپرس، ایمان کرمیان رئیس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران با اشاره فعالیت‌های صنفی این شاخه از سینمای ایران به مهر گفت: در حال حاضر درگیر دریافت گواهینامه‌های مدیریت اعضای صنف هستیم که البته از اسفندماه سال ۹۷ اقدام کردیم که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

وی درباره بحث بیمه صنوف سینمایی نیز توضیح داد: خوشبختانه در صنف ما مشکلی در حوزه بیمه وجود ندارد و اکثر اعضای گروه بیمه هستند اما امیدوارم امسال برای بیمه تکمیلی اتفاق خوبی رخ دهد و با مشکلات کمتری مواجه شویم. در حال حاضر هزینه بیمه‌ها بسیار بالا است اما خدماتی که ارائه می‌شود بسیار کم است و وضعیت حقوق بازنشستگی نیز که خود داستان دیگری دارد.

این هنرمند تاکید کرد: مساله و مشکلات معیشت و بیکاری یکی دیگر از مشکلات مهمی است که سینماگران با آن مواجه می‌شوند، در واقع دستمزدهای پایین به خصوص در حوزه انجمن جلوه‌های ویژه میدانی شرایط را برای اعضای این صنف سخت کرده است.

وی بیان کرد: ما با دستمزد بالای بازیگران سینما مشکلی نداریم اما معتقدیم که بهتر است روی دستمزد عوامل پشت صحنه نیز کار شود و با افزایش دستمزد در این زمینه همراه شویم.

کرمیان در پایان گفت: در زمینه افزایش دستمزدها، جلساتی را با مدیران تولید داشتیم که می‌توان گفت این جلسات برای ما می‌تواند امیدوارکننده باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.